کد خبر : 1793462 | 30 آبان 1400 ساعت 19:26 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

نکته ویژه سه پیروزی شاگردان تارتار

سبزپوشان اصفهانی از سه بازی گذشته به سه پیروزی و دو شکست دست پیدا کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که دو فصل کابوس وار را پشت سر گذاشته بود، با مهدی تارتار وارد لیگ 21 شد و توانست با کسب پیروزی برابر صنعت نفت آبادان در گام اول شروع خوبی در رقابت های فصل جدید داشته باشد و با یک گل مقابل این تیم پیروز شدند؛ آنها در ادامه مقابل استقلال با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کردند ولی در ادامه با شکست یک بر صفر سپاهان دست به کار بزرگی زدند. دیدار بعد ذوبی ها در استادیوم انقلاب کرج به میزبانی پیکانی ها برگزار شد؛ دیداری پرحاشیه در چارچوب هفته سوم رقابت ها که با پنالتی کوشکی به سود شاگردان مجتبی حسینی تمام شد؛ در نهایت آخرین دیدار سبزپوشان مقابل پدیده در مشهد برگزار شد و آنها مانند دیدار برابر صنعت نفت آبادان در ثانیه های پایانی موفق به شکست 2 بر 1 میزبان در ورزشگاه ثامن شدند.

 

1666696
آخرین تمرین ذوب آهن در زمین تمرین ورزشگاه فروتن با حضور هواداران برگزار شد.

 


حالا ذوب آهن با کسب 9 امتیاز از 5 مسابقه در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفته و 2 امتیاز با صدر فاصله دارد، اما نکته جالب توجه در بازی های این تیم اینکه آنها هر زمانی که در 5 بازی اخیر موفق به گلزنی شده اند، برنده بازی لقب گرفته اند.

 

1666695


شاگردان مهدی تارتار در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باید در خانه به مصاف فولاد خوزستان برود که با حضور جواد نکونام توانست مقابل هوادار به پیروزی دست پیدا کند و حالا با روحیه برای دیدار روز چهارشنبه به اصفهان سفر خواهد کرد.


 

دیدگاه‌ها