کد خبر : 1793470 | 30 آبان 1400 ساعت 19:57 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس با یک غایب بزرگ به مصاف چلسی می‌رود؟

توتو اسپورت گزارش داده که به احتمال فراوان پائولو دیبالا دیدار حساس یوونتوس برابر چلسی را از دست خواهد داد.

یوونتوس با یک غایب بزرگ به مصاف چلسی می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته موفق شد در یک بازی حساس با دو گل لاتزیو را شکست دهد تا شرایط خود را در جدول سری‌آ بهبود ببخشد؛ مسابقه‌ای که در آن پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، به دلیل مصدومیت غایب بود.

 

ماسیمیلیانو آلگری بعد از پیروزی شب گذشته یوونتوس برابر لاتزیو درباره وضعیت دیبالا گفت: "در حال حاضر پائولو در کنار ما نیست اما امیدواریم که او سریع به میادین بازگردد. او بازیکنی است که قدرت زیادی در پاهایش دارد و البته وقتی که بازی می‌کند باید در دفاع پوشش بیشتری داشته باشیم. نکته مهم این است که او پس از بازگشت احساس خوبی داشته باشد."

 

 

1665674

 

 

دیبالا در وقفه بازی‌های ملی از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد و دیدار تیم ملی آرژانتین برابر برزیل را هم از دست داد‌. از طرفی در حالی که گفته می‌شد که این ستاره آرژانتینی فقط دیدار برابر لاتزیو را از دست خواهد داد اما توتو اسپورت گزارش شده که پائولو دیبالا به احتمال فراوان دیدار حساس برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد؛ دیداری که نتیجه آن می‌تواند در تعیین صدرنشین گروه نقش کلیدی و نهایی را ایفا کند.

 

گفتنی است پائولو دیبالا تا کنون 6 بازی از 16 مسابقه این فصل یوونتوس را از دست داده اما در عین حال با به ثمر رساندن 6 گل در 11 دیدار بهترین گلزن بیانکونری محسوب می شود. از طرفی با توجه به گزارش ها به نظر می رسد که او نهایتاً برای دیدار هفته آینده برابر آتالانتا آماده بازگشت به میادین خواهد بود. این در حالی است که البته برخی منابع دیگر مدعی شده اند که دیبالا می‌تواند در دیدار با چلسی تیم آلگری را همراهی کند بنابراین فقط باید منتظر ماند و دید که تا روز مسابقه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها