کد خبر : 1793506 | 30 آبان 1400 ساعت 22:43 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

کارل هاینتس رومینیگه:

لواندوفسکی داریم، هالند را نمی‌خواهیم

کارل هاینس رومینیگه، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است این تیم فعلا نیازی به ارلینگ هالند ندارد.

لواندوفسکی داریم، هالند را نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد در تابستان سال 2022 بند آزادسازی 75 میلیون یورویی قرارداد ارلینگ هالند با دورتموند فعال شده و این ستاره ارزشمند و نروژی راهی تیمی بزرگ تر می شود. رابرت لواندوفسکی سال بعد 35 ساله می شود و از بایرن مونیخ به عنوان یکی از نامزدهای خرید ارلینگ هالند نام برده می شود. اما کارل هاینس رومینیگه معتقد است در حال حاضر لواندوفسکی بازیکنی بهتر از ارلینگ هالند است و بهتر است بایرن مونیخ ستاره لهستانی خود را همچنان حفظ کند. در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال لواندوفسکی به لیگ برتر منتشر شده است.

 

1660479

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "باشگاه بایرن مونیخ در حال حاضر بازیکنی مانند رابرت لواندوفسکی را در اختیار دارد که به نظر من بهتر از ارلینگ هالند است. شما نمی توانید هر دوی این بازیکنان را در یک تیم داشته باشید و این دیوانگی است، زیرا همیشه یکی از بین ارلینگ هالند یا رابرت لواندوفسکی باید روی نیمکت بنشینید. من فقط می توانم به  مدیران باشگاه بایرن توصیه کنم که رابرت لواندوفسکی را حفظ کنند.

 

شرایط این فصل در لیگ آلمان؟ متاسفم اگر الان این را می گویم، اما بایرن مونیخ در این فصل دوباره قهرمان لیگ خواهد شد. آنها به خود اجازه نمی دهند که حتی یک نمایش ضعیف دیگر نیز در این فصل داشته باشند."

دیدگاه‌ها