کد خبر : 1793521 | 01 آذر 1400 ساعت 00:02 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

باخت آ. ا. ک در جدال صدرنشینان یونان؛

پاس طلایی انصاری‌فرد بدون امتیاز شد

مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان شکست تیمش برابر المپیاکوس یک پاس گل زیبا داد.

پاس طلایی انصاری‌فرد بدون امتیاز شد

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته دهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که مثل پنج دیدار اخیرش میلاد محمدی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی و احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه اسپیروس لوئیس به مصاف المپیاکوس صدرنشین رفت.

 

آ. ا. ک آتن که پس از پنج هفته شکست‌ناپذیری در سوپر لیگ یونان و چهار پیروزی و یک مساوی اخیرشان به دنبال تداوم این روند مقابل المپیاکوس بودند، نتوانستند این روند فوق‌العاده را ادامه بدهند و در دیداری جذاب و پُر گل نتیجه را برابر حریف خود واگذار کردند.

 

المپیاکوس تا دقیقه ۷۰ با نتیجه ۳ بر یک در زمین آ. ا. ک آتن پیش افتاده و در آستانه برتری قرار داشت که همین اتفاق موجب شد تا در دقیقه ۷۴ احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد همزمان وارد بازی شوند و میلاد محمدی نیز از ترکیب تیمش بیرون برود.

 

 

1666784

 

 

آ. ا. ک آتن پس از ورود دو ملی پوش ایرانی خود شکل هجومی‌تری گرفت و در دقیقه ۷۹ روی پاس چیپ و تماشایی انصاری‌فرد از سمت راست محوطه جریمه به بعد از تیرک دوم، با شوت روی پای سرجیو آرائوخو به گل دوم دست یافت و اختلاف را کمتر کرد.

 

تلاش بازیکنان آ. ا. ک آتن در حضور حاج‌صفی و انصاری‌فرد برای زدن گل تساوی ثمری نداشت تا در نهایت این تیم با نتیجه ۳ بر ۲ برابر المپیاکوس مغلوب شود و با ۲۰ امتیاز در رده دوم جدول سوپر لیگ یونان بماند و اختلافش با حریف خود به ۶ امتیاز افزایش یابد.

 

میلاد محمدی امشب ششمین بازی خود در سوپر لیگ یونان را مقابل المپیاکوس انجام داد و احسان حاج‌صفی نیز مثل هفته‌های قبل حضور تعویضی در زمین داشت و در این بین، انصاری‌فرد توانست دومین پاس گل فصل خود را بدهد.

دیدگاه‌ها