کد خبر : 1793536 | 01 آذر 1400 ساعت 02:29 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

بنفیکا باخت و صدر را از دست داد؛

درخشش بی‌ثمر طیبی در دربی فوتسال پرتغال

فوتسالیست ایرانی بنفیکا در جریان شکست تیمش مقابل اسپورتینگ یک اخراجی گرفت و نمایش موثری داشت.

درخشش بی‌ثمر طیبی در دربی فوتسال پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین و آخرین مسابقه هفته نُهم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا که حسین طیبی را مثل دو دیدار گذشته خود در اختیار داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب در سالن اختصاصی باشگاه اسپورتینگ لیسبون، به مصاف این تیم مدعی قهرمانی رفت.

 

حسین طیبی که در چهار مسابقه از هشت دیدار فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر فوتسال پرتغال به میدان رفته و طی این مدت ۵ گل به ثمر رسانده بود، در دربی حساس لیسبون انگیزه زیادی داشت برابر اسپورتینگ بدرخشد که اولین اتفاق بازی توسط او رقم خورد.

 

ستاره ایرانی بنفیکا در دقیقه سه مسابقه پس از اینکه صاحب توپ شد، بخاطر برخورد شدید با پائولتا و ضربه محکمی که این بازیکن اسپورتینگ لیسبون با آرنج به صورت او زد، روی زمین افتاد که این اتفاق با اخراج پائولتا همراه بود.

 

1666803

 

بنفیکا پس از اخراج بازیکن تاثیرگذار اسپورتینگ که بخاطر خطا روی طیبی اتفاق افتاده بود، در زمان ۴ نفره شدن حریف خود توانست از فرصت استفاده کند و گل اول را به ثمر رساند.

 

اسپورتینگ لیسبون بعد از دادن یک اخراجی و یک گل به خودی، در دقیقه ۱۹ گل تساوی را به ثمر رساند، اما یاران طیبی پیش از سوت پایان نیمه اول توانستند برای دومین بار گلزنی کنند.

 

1666802

 

در نیمه دوم شرایط متفاوتی برای بنفیکا که دوباره حسین طیبی را از ابتدا در ترکیب ۵ نفره‌اش داشت رقم خورد و این تیم نیز علاوه بر اینکه یک اخراجی داد، چهار گل هم حد فاصل دقایق ۲۷ تا ۳۹ دریافت کرد و در بازی خارج از خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد.

 

یاران طیبی که تا پیش از بازی‌های هفته نُهم لیگ برتر فوتسال پرتغال صدرنشین بودند، با شکست مقابل اسپورتینگ لیسبون رتبه اول را به حریف خود دادند، ۲۷ امتیازی ماندند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

 

1666804

دیدگاه‌ها