کد خبر : 1793550 | 01 آذر 1400 ساعت 09:49 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

فینالیست‌های کاتا و دو وزن اول کومیته مشخص شدند

مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان

اولین روز از مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان 2021 با مشخص شدن فینالیست‌های کاتا و دو وزن اول کومیته به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان، از امروز آغاز و تا 4 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
 

روز اول این مسابقات با حضور 186 ورزشکار از 9 کشور در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری شد و نفرات راه یافته به فینال و ورزشکارانی که عنوان سوم را کسب کردند به شرح زیر است:

 

در کاتا انفرادی بانوان: تتیانا خیل از اوکراین و مژده مردانی از ایران به فینال مسابقات راه پیدا کردند. کاترینا مازلو از اوکراین و ایرینا کریووا از روسیه عنوان سوم این مسابقات را کسب کردند.

 

در کومیته وزن‌ منفی 50 کیلوگرم بانوان: حکیمه زکی‌زاده از ایران و الگا اوربوتیت از روسیه به فینال مسابقات راه پیدا کردند. ماریانا هوبانوا از اوکراین و ایرینا ژمرووا از روسیه نیز صاحب مدال برنز شدند.

 

کومیته وزن منفی 55 کیلوگرم بانوان: کاترینا مازلو از اوکراین و ویتا ماخنو از اوکراین به فینال مسابقات راه پیدا کردند‌. زینب حسن‌پور از ایران و آنا شاراندوا از روسیه نیز عنوان سوم این مسابات را کسب کردند.

 

کاتا انفرادی آقایان: صبری کروقلو از ترکیه و اولکصاندر چرنیاف از اوکراین راهی فینال این مسابقات شدند و فونگساتون فانتیب از تایلند و مصطفی حسن پور از ایران صاحب مدال برنز شدند.

 

کومیته وزن منفی 60 کیلوگرم آقایان: تیگران کولیان از روسیه و ویا چسلاف نوویکوف از اوکراین راهی فینال این مسابقات شدند. محمد شایان از ایران و رومن دنپریکوف از روسیه صاحب مدال برنز شدند.

 

کومیته وزن منفی 67 کیلوگرم: بوراک مرت از ترکیه و یوری هایدوچنکو از اوکراین فینالیست های این وزن شدند. میلاد صادق زاده از ایران و ماکسیم ولنوک از اوکراین مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

 

فردا و در دومین روز مسابقات، از ساعت 10 مسابقات کومیته وزن منفی 61، منفی 68 و مثبت 68 کیلوگرم بانوان شروع می شود و از ساعت 16 مسابقات کومیته وزن منفی 75، منفی 84 و مثبت 84 کیلوگرم آقایان آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها