کد خبر : 1793613 | 01 آذر 1400 ساعت 15:04 | 30.6K بازدید | 15 دیدگاه

تاکید جبلی بر استفاده از چهره‌های محبوب در صداوسیما؛

رئیس رسانه ملی: درباره نود حرف‌هایم را زده‌ام!

رئیس سازمان صداوسیما مواضع قبلی خود را نسبت به از سرگیری برنامه نود اعلام کرد.

رئیس رسانه ملی: درباره نود حرف‌هایم را زده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، پیمان جبلی که در روزهای نخست آغاز ریاست خود در رسانه ملی در خوزستان در مقابل هواداران فوتبالی و در واکنش به درخواست آن‌ها برای بازگشت عادل فردوسی‌پور، اعلام کرده بود که منعی برای بازگشت او به صداوسیما وجود ندارد، حالا بعد از دو ماه مجدداً همان مواضع قبلی را تکرار کرده است.

 

رئیس سازمان صداوسیما حالا در گفتگویی تازه که با خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) انجام داده، در مورد سلیقه مخاطبان برای بازگشت چهره‌های محبوب به رسانه ملی گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی رسانه ملی است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کند و هیچ گونه ظرفیتی را نباید نادیده بگیرد.

پیمان جبلی تاکید کرد که استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها از ضوابط و معیارهای اساسی سازمان است، در دوره جدید ما سعی می‌کنیم از هیچ ظرفیتی در حوزه توانمندی، استعداد، محتوا، ژانرهای برنامه سازی در حوزه نیروی انسانی غافل نشویم و همه را به رسمیت شناخته و از تک تک آنها صیانت کنیم.

 

جبلی در مورد بازگشت چهره‌هایی همچون عادل فردوسی پور به آنتن رسانه ملی هم یادآور شد که پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام.

دیدگاه‌ها