کد خبر : 1793619 | 01 آذر 1400 ساعت 15:36 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

هوادار فرقی با پرسپولیس و فولاد ندارد؛

نقی‌زاده: شاید این دفعه پاس گل بدهم!

هافبک آلومینیوم حضور در رتبه نخست لیگ برتر را اتفاقی و از روی شانس نمی‌داند.

نقی‌زاده: شاید این دفعه پاس گل بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم به آلومینیوم پیوست و خیلی زود توانست به مهره ثابت تیم خطیبی تبدیل شود؛ او طی ۵ بازی اخیر دو گل حساس مقابل فولاد و پرسپولیس به ثمر رسانده و از ارکان اصلی موفقیت تیمش تا این جای کار محسوب می شود؛ هافبک آلومینیوم معتقد است که پشت تک‌تک نتایجی که تا کنون کسب شده، ساعت‌ها و روزها کار انجام گرفته و حضور تیمش در رتبه نخست جدول اتفاقی و از روی شانس نیست.

 

نقی‌زاده با بیان اینکه در این مقطع از فصل نمی‌توان با قاطعیت در مورد رتبه تیم‌ها صحبت کرد، گفت: اینکه در پایان هفته پنجم در صدر جدول هستیم، یک اتفاق بسیار شیرین و مهم است. آلومینیوم دومین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و برای اولین بار است که صدر جدول را تجربه کرده، اما هنوز خیلی زود است که بخواهیم دل به این رتبه ببندیم ولی قطعا یک شروع خوب می تواند آینده ایده‌آلی برای هر تیمی رقم بزند.

او ادامه داد: تمام تلاش مجموعه آلومینیوم این است که بتواند روند فعلی را تا پایان مسابقات حفظ کند. این هفته دیدید که مقابل نفت مسجد سلیمان چه برد سختی را به دست آوردیم. بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس و فولاد انتظارات از ما بالاتر رفته بود و نفت هم روی همین اساس با شناخت و احتیاط بالا در زمین حاضر شد و کار را برایمان سخت کرد، اما با تدابیر و نکاتی که آقای خطیبی گفتند بازهم از حریف خودمان سرتر بودیم و برنده شدیم. خدا را شکر می کنم که در دقایق آخر گل برتری را زدیم و سومین پیروزی خانگی این فصل را هم به دست آوردیم. این مزد ساعت‌ها و روزها کار و تلاشی است که بی‌وقفه آن را ادامه می‌دهیم.

 

هافبک آلومینیوم که مقابل پرسپولیس و فولاد گلزنی کرده در پاسخ به این سوال که آیا گلزنی‌هایش در طول فصل تداوم خواهد داشت، تاکید کرد: با توجه به پستی که دارم قرار نیست، هر هفته گل بزنم ولی تلاشم را هم می‌کنم تا برای تیمم موثر باشم و مواردی که آقای خطیبی می‌گوید را در زمین اجرا کنم.. تمرکز اصلی‌ام را روی بازی‌سازی برای مهاجمان گذاشته‌ام و شاید از این به بعد بیشتر از من پاس گل ببینید.

 

نقی‌زاده با اشاره به این موضوع که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، گفت: این هفته با هوادار بازی داریم؛ برای ما این بازی هیچ تفاوتی با پرسپولیس یا فولاد ندارد که سال گذشته قهرمان لیگ و حذفی شدند. همه حریفان قابل احترام هستند و برای اینکه بتوان در لیگ برتر رتبه‌ای شایسته کسب کرد باید هیچ حریفی را دست کم نگرفت و با تمام قوا در همه بازی‌ها به میدان رفت.

 

دیدگاه‌ها