کد خبر : 1793660 | 01 آذر 1400 ساعت 18:15 | 30.4K بازدید | 35 دیدگاه

الهلال؟ تیم های کی لیگ قوی تر هستند!

کری سنگین بازیکن پوهانگ برای الهلال

فرمانده خط میانی پوهانگ معتقد است که تیم های کی لیگ قدرت بیشتری نسبت به الهلال دارند.

کری سنگین بازیکن پوهانگ برای الهلال

به گزارش "ورزش سه"، جین هو شین فرمانده خط میانی پوهانگ استیلرز در سخنانی جنجالی گفت که اعتقاد دارد تیم های لیگ کره جنوبی قدرتمندتر از الهلال هستند. نشست خبری پیش از دیدار فردای فینال لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم ملک فهد برگزار شد و مربیان دو تیم به همراه یک بازیکن در این کنفرانس حضور یافتند.

 

جین هو شین که سال گذشته به همراه اولسان جام قهرمانی را بالای سر برد، در این نشست خبری گفت: من دیدارهای الهلال را تماشا کردم و فکر نمی کنم تیم چندان سخت و قدرتمندی باشد. به نظر من تیم های کی لیگ از الهلال قدرتمندتر هستند.

 

این بازیکن که به فرمانده خط میانی پوهانگ شهرت دارد، در پاسخ به سوال خبرنگار عربستانی مبنی بر اینکه: "الهلال تیم قدرتمندی است، چگونه می خواهید با این موضوع کنار بیایید؟" پاسخ داد: الهلال تیمی است که به طور مداوم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی دارد. به جز این موضوع، شناخت دیگری روی این تیم نداشتم.

 

1667017

 

وی ادامه داد: با این حال در زمان آماده شدن برای این بازی، آنالیزهای داخلی زیادی از الهلال انجام دادیم و در مورد نقاط ضعف تیم حریف و نقاط قوتی که باید مانع از آن شویم، تحلیل های زیادی انجام دادیم.

 

بازیکن پوهانگ صحبت هایش را با یک کری سنگین برای میزبان ادامه داد و گفت: الهلال تیم بسیار سختی است و ممکن است در فینال خشن تر ظاهر شود. ورزش فوتبال به خودی خود بسیار خشن است و این مبارزه در طول بازی ادامه دارد. من هنوز در این احساس را دارم که تیم هایی که در کی لیگ با آنها روبرو می شویم، سخت تر و قدرتمندتر از الهلال هستند.

 

وی در پاسخ به این سوال که درباره بازیکنان سرشناس الهلال چه می دانید، گفت: من دو مهاجم این تیم به نام های موسی مارگا و بافتیمبی گومیس را می شناسم. آنها بازیکنانی هستند که مدت هاست روی آنها شناخت دارم. در دیدار فینال سال قبل، اگر الهلال به دیدار پایانی صعود می کرد فرصتی برای ملاقات و آشنایی وجود داشت اما متأسفانه چنین فرصتی مهیا نشد. بنابراین اطلاعات بیشتری از این تیم ندارم.

 

جین هو شین برای دومین سال پیاپی موفق شد به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. او سال گذشته به همراه اولسان به دیدار نهایی راه یافت و توانست به عنوان کاپیتان و با غلبه بر پرسپولیس، عنوان قهرمانی را از آن خود کند. حالا این بازیکن باتجربه یک بار دیگر فرصت بالای سر بردن این جام را دارد.

دیدگاه‌ها