کد خبر : 1793661 | 01 آذر 1400 ساعت 18:30 | 11.5K بازدید | 21 دیدگاه

جانی اینفانتینو:

در حال رایزنی برای جام‌جهانی دوسالانه هستیم

رئیس فیفا تاکید کرد که ایده برگزاری دو سال یک بار جام جهانی همچنان روی میز است.

در حال رایزنی برای جام‌جهانی دوسالانه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به دنبال اجرایی کردن ایده برگزاری مسابقات جام جهانی هر دو سال یکبار است که مخالفان زیادی از جمله اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کُنمبل) دارد.

 

 

1593094

 

 

جانی اینفانتینو رئیس فیفا در تازه ترین اظهارنظر خود گفت:« تصمیم‌گیری درباره برگزاری جام جهانی فوتبال به صورت هر دو سال یک‌ بار دچار تعویق نشده است. رایزنی‌ها درباره این موضوع همچنان در فیفا جریان دارد.

ما هیچ زمانی را برای تصمیم‌گیری درباره این موضوع تعیین نکردیم و اکنون در مرحله مشورتی قرار داریم. خیلی‌ها از طرح برگزاری جام جهانی فوتبال در هر دو سال حمایت می‌کنند و برخی نیز آن را رد کرده‌اند. این یک طرح جهانی است و افراد متخصص روی آن کار می‌کنند تا ببینیم چگونه می‌توانیم فوتبال را به طور واقعی جهانی و همه کشورها را درگیر کنیم. در نهایت منتظریم تا ببینیم این رایزنی‌ها به کجا منتهی می‌شود. تصمیم درست در این موضوع زمان می‌برد.»

 

 

1555115

 

 

جانی اینفانتینو درباره جام جهانی 2022 به میزبانی قطر نیز گفت:« خوشحالم که سال آینده جام جهانی فوتبال سال آینده به میزبانی یک کشور عربی برگزار خواهد شد. این جام تجربه اتحاد جهانی در یک منطقه کوچک است. جام جهانی در قطر یک رویداد استثنایی است، زیرا هواداران 32 تیم ملی شرکت کننده و سایر کشورهای جهان در یک منطقه کوچک گرد هم می‌آیند و با هم متحد می‌شوند.»

دیدگاه‌ها