کد خبر : 1793666 | 01 آذر 1400 ساعت 18:58 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: با قهرمان اروپا و صدرنشین لیگ برتر بازی داریم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است چلسی بدون روملو لوکاکو به شکل کاملاً متفاوتی بازی می‌کند.

آلگری: با قهرمان اروپا و صدرنشین لیگ برتر بازی داریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در ورزشگاه استمفوردبریج مهمان چلسی خواهد بود. دیدار رفت دو تیم به سود بیانکونری به پایان رسید و از طرف دیگر شاگردان مکس آلگری پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی چمپیونزلیگ قطعی کرده‌اند؛ موضوعی که باعث شده دیدار فردا تنها به لحاظ صدرنشینی برای آنها اهمیت داشته باشد.

 

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پیش از دیدار برابر چلسی گفت: "فردا برای مقام اولی گروه مقابل صدرنشین لیگ برتر انگلیس و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌گیریم. بدون لوکاکو و آنها ویژگی های متفاوتی دارند، دیگر نقطه مرجع آنچنانی ندارند و در ضد حملات خطرناک تر خواهند بود. آنها بدون لوکاکو سرعت می گیرند و متفاوت دفاع می کنند."

 

 

1667030

 

 

آلگری در مورد وضعیت مصدومان یوونتوس گفت: "ما چهار مدافع داریم از جمله الکس‌ اندرو. در خط میانی نیز همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم به جز فدریکو برناردسکی. دانیلو دو ماه از میادین دور خواهد بود و کولوسفسکی نیز به دندانپزشکی رفته است؛ در واقع به همین دلیل امروز تمرین نکرد اما برای فردا دژان را در اختیار خواهیم داشت. در مورد دیبالا نمی دانم که او چقدر می‌تواند بازی کند. با این حال او امروز تمرین کرد و با ما خواهد بود."

 

 

1667032

 

 

آلگری در پایان گفت: " ما به آرامش نیاز داریم و نباید برای گلزنی عجله کنیم. شنبه مقابل لاتزیو دو گل زدیم، اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. اینجاست که ما نیاز به بهتر شدن داریم.
مشکل گلزنی بعد از جدایی رونالدو؟ این مربوط به گذشته است. رونالدو هر جا که بوده این کار را به خوبی انجام داده است. ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند گل بزنند و هنوز پتانسیل خود را به شکل کامل به کار نگرفته ایم."

دیدگاه‌ها