کد خبر : 1793681 | 01 آذر 1400 ساعت 20:18 | 66.5K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره ایرانی به دنبال جدایی؛

از زنیت اصرار، از سردار آزمون انکار!

با نزدیک شدن به اتمام قرارداد سردار آزمون با زنیت، این باشگاه روسی به دنبال تمدید قرارداد است.

از زنیت اصرار، از سردار آزمون انکار!

به گزارش "ورزش سه"، زنیت قصد دارد مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با سردار آزمون، مهاجم ایرانی خود را در ماه دسامبر از سر بگیرد. این خبر توسط یک منبع آگاه در باشگاه به RBC Sport اعلام شده است. 

 

یک منبع آگاه تصریح کرد که باشگاه علاقمند به حفظ این بازیکن است و قصد دارد در ماه دسامبر شرایط قرارداد جدید و مذاکره با سردار را بررسی کند. اما اولویت مدیر برامه سردار آزمون جستجوی باشگاه در یکی از لیگ های برتر اروپایی برای این بازیکن است و به نظر او قصد جدایی دارد. 

 

1662883

 

پیش از این نیکولو شیرا، یکی از روزنامه نگاران مشهور فوتبال اروپا به نقل از جونینیو پرنامبوکانو، اسطوره و مدیر ورزشی لیون گفته بود که آزمون به انتقال به این باشگاه فرانسوی نزدیک است. این مهاجم تصمیم گرفته قرارداد خود با زنیت که در ژوئن 2022 به پایان می رسد را دییگر تمدید نکند. شیرا در این رابطه گفت: "باشگاه لیون به سردار آزمون پیشنهاد قراردادی چهار ساله داده است."

 

همچنین رسانه ها در ماه اگوست نیز خبر از علاقه لیون به این مهاجم ایرانی داده بودند، اما با این حال این انتقال در فصل تابستان صورت نگرفت. نشریه اکیپ چندی قبل در گزارشی مدعی شد که مبلغ غرامت برای بازیکن در آن زمان بدون احتساب پاداش، 15 میلیون یورو بوده است.

 

آزمون از سال 2019 برای زنیت بازی می کند و مهاجم اصلی این تیم محسوب می شود. او در پایان فصل گذشته با 17 گل بهترین گلزن لیگ برتر روسیه شد و در این فصل نیز تا امروز هفت گل در لیگ روسیه به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها