کد خبر : 1793703 | 01 آذر 1400 ساعت 23:07 | 49.2K بازدید | 2 دیدگاه

شگفت‌انگیز؛ ستاره برزیلی چلسی در مسیر تمدید

باشگاه چلسی قصد دارد قرارداد تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و باتجربه خود را تمدید کند.

شگفت‌انگیز؛ ستاره برزیلی چلسی در مسیر تمدید

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 و با اتمام قرارداد تیاگو سیلوا با باشگاه پاری سن ژرمن بود که دوران هششت ساله و درخشان حضور این مدافع برزیلی در پاریس به اتمام رسیده و اخباری در مورد بازگشت او لیگ برزیل منتشر شد. اما فرانک لمپارد که در آن مقطع بازیکنان جوان زیادی را برای چلسی جذب کرده بود، با تیاگو سیلوا به توافق رسید تا این مدافع باتجربه تجربه حضور در لیگ برتر را نیز در کارنامه دوران ورزشی خود ثبت کند.

 

1667076

 

شروع تیاگو سیلوا در ترکیب چلسی چندان خوب نبود و یکی دو اشتباه باعث شد منتقدان نام او در بین خریدهای ضعیف این باشگاه قرار دهند. اما با ورود توماس توخل به رختکن چلسی، شرایط متفاوت شده و تیاگو سیلوا در ماه های اخیر به یکی از بازیکنان موثر این تیم تبدیل شده است. قرارداد این مدافع 37 ساله در پایان این فصل به اتمام می رسد و اسکای اسپورتس مدعی شد چلسی قصد دارد به مدت یک فصل دیگر قرارداد تیاگو سیلوا را تمدید کند.

 

به نظر خود این بازیکن نیز علاقمند به ماندن در لندن است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی پروسه تمدید قرارداد نهایی خواهد شد. بدین ترتیب تیاگو سیلوا تا حداقل 38 سالگی در رختکن چلسی باقی می ماند که این رکوردی فوق العاده برای این مدافع برزیلی است. تیاگو سیلوا در این هفته دیدار مقابل لسترسیتی نیز عملکرد فوق العاده ای از خود در ترکیب چلسی ارائه داده و عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز علیرغم برتری 0-3 تیمش از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها