کد خبر : 1793736 | 02 آذر 1400 ساعت 09:14 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد کمانداران در بنگلادش راضی کننده بود

عبادی: انتظار بیشتری از کمانداران مرد داشتیم

سرمربی تیم ملی کامپوند پس از کسب دو مدال توسط بانوان در رقابتهای قهرمانی آسیا بنگلادش، گفت: عملکرد بانوان در رقابتهای قهرمانی آسیا بهتر از مردان بود.

عبادی: انتظار بیشتری از کمانداران مرد داشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اسماعیل عبادی با ابراز رضایت نسبت به عملکرد کمانداران در رقابتهای قهرمانی آسیا بنگلادش، اظهار کرد: مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا از سطح بالایی برخوردار بود و کمانداران با قدرتی از کشورهایی همچون هند و کره حضور داشتند که کسب مدال به راحتی امکانپذیر نبود.

وی گفت: ما در شرایطی موفق به کسب دو مدال تیمی بانوان و میکس کامپوند شدیم که ۲ سال به دلیل کرونا محدودیت های زیادی برای شرکت در مسابقات برون مرزی داشتیم.

 

عبادی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور کسب مدال در قهرمانی آسیا را داشتید، افزود: کسب مدال دور از ذهن نبود، اما بانوان کماندار عملکرد موفقی داشتند و توانستند رکوردهایی بهتر از تمرینات خود در مسابقات به ثبت برسانند و به مدال نقره تیمی کامپوند دست پیدا کنند. هر چند در بخش انفرادی نیز صالح پالیزبان و کاظم پور با امتیازات خوبی که کسب کرده بودند انتظار کسب مدال داشتیم، اما شرایط مدال آوری برای آنها فراهم‌ نشد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای آماده سازی کمانداران جهت شرکت در قهرمانی آسیا چند مرحله اردو پیش بینی شده بود، اضافه کرد: برای آماده سازی کمانداران ۴ مرحله اردو برگزار کردیم که اردوی کیش به دلیل تطابق شرایط آب و هوایی با بنگلادش تاثیر زیادی در بهبود رکورد کمانداران داشت.

 

عبادی یکی از برنامه های تیم کامپوند را حضور موفق در بازیهای آسیایی چین عنوان کرد و گفت: برای این که بتوانیم در چین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم، سعی داریم اردوهای خود را از ماه آینده به صورت منظم برگزار کنیم تا روند آماده سازی کمانداران دچار افت نشود.

وی همچنین از حضور کمانداران در اولین مرحله مسابقات کاپ آسیا اسفندماه در تایلند خبر داد و افزود: قبل از شرکت در بازیهای آسیایی چین مسابقات جام جهانی و کاپ آسیا را داریم که شرکت در این تورنمنت ها بستگی به تصمیم فدراسیون دارد که در کدام مرحله از این مسابقات حضور پیدا کنیم.

 

سرمربی تیم ملی کامپوند در پایان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری اردوی تیم ملی، رقابت های انتخابی برگزار خواهد شد و هر کمانداری که بتواند در رقابتهای انتخابی بالاترین رکورد را به ثبت برساند به تیم ملی دعوت خواهد شد.

دیدگاه‌ها