کد خبر : 1793815 | 02 آذر 1400 ساعت 15:13 | 20.3K بازدید | 19 دیدگاه

انتقاد هواداران به بلیت فروشی بازی پرسپولیس (عکس)

سامانه شرکت توسعه و تجهیز برای بلیت فروشی عملکرد ضعیفی را در ساعت نخست ارائه کرده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، بلیت فروشی بازی پرسپولیس و صنعت نفت در مالی آغاز شده که در فضای مجازی انتقادات بسیار زیادی نسبت به سامانه فروش بلیت انجام داده است.

 

نکته مهم اینکه فروش بلیت همچنان در اختیار سامانه متعلق به «برهان مبین» شرکت توسعه و تجهیز قرار دارد. پیش‌تر در برنامه نود به دلیل اختصاص درصد بالایی از عواید فروش بلیت به این شرکت، انتقاداتی مطرح و امتیاز فروش بلیت از آنها سلب شده بود.

مهمترین نکته این است که سایت به هیچ وجه پاسخگویی خوبی در قبال استقبال طرفداران ندارد و در بهترین حالت با سرعت بسیار پایین و کندی حداکثری فرایند خرید بلیت را طی می‌کند. البته که تصاویر منتشره در فضای مجازی حاکی از اختلال و قطعی این وبسایت دارد.

 

1667211

 

1667212

 

1667214

سامانه بلیت فروشی برای دقایقی طولانی در همین وضعیت باقی می‌ماند.

 

سایت اقدام به فروش ۵ هزار بلیت برای این بازی می‌کند که در پشت دروازه و روبروی جایگاه خواهد بود. پیگیری‌ها از داخل وبسایت حاکی از آن است که حدود ۳ هزار بلیت به فروش رسیده است.

 

قیمت بلیت‌ها ۸۰ و ۵۰ هزار تومان است. باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند در صورتی که متقاضیان با کد هواداری از اپلیکیشن اوانو وارد سامانه بلیت فروشی شوند، ۳۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند اما این در حالی است که برخی از هواداران در فضای مجازی نوشته‌اند که سامانه برهان مبین، به جای تخفیف ۳۰ درصدی، ۹ درصد مالیات هم دریافت می‌کند تا بلیت روبروی جایگاه از ۱۰۰ هزار تومان هم بالاتر برود.

باشگاه پرسپولیس در ماه‌های آینده در تلاش خواهد بود تا سامانه اختصاصی برای فروش بلیت تهیه کند اما همچنان به نظر می‌رسد برهان مبین متعلق به شرکت توسعه و تجهیز بلیت فروشی را انجام خواهد داد؛ آن هم در شرایطی که هنوز مشخص نیست عواید فروش بلیت به چه شکلی تقسیم بندی می‌شوند.

دیدگاه‌ها