کد خبر : 1793823 | 02 آذر 1400 ساعت 15:55 | 37.8K بازدید | 21 دیدگاه

غرامت به دستیاران

معضل دیگر منچستریونایتد پس از اخراج سولسشر

اخراج اوله گنار سولسشر برای یونایتد 9 میلیون یورو هزینه به دنبال داشته و در صورت استخدام مربی جدید، غرامت به دستیاران او را نیز باید اضافه کرد.

معضل دیگر منچستریونایتد پس از اخراج سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشرپس از شکست 4-1 منچستر از واتفورد به پایان خط رسید و از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد. مرد نروژی خود جانشین ژوزه مورینیو شده بود و به سرنوشت او نیز دچار شد.

 

 

1666613

 

 

یونایتد با سولسشر موفق به کسب جام نشد و این غیر قابل بخشش بود. شکست های پرگل و تحقیرآمیز امسال برابر لیوپول و واتفورد نیز دیگر چاره ای جز اخراج سولسشر باقی نگذاشت و در حال حاضر هدایت یونایتد بر عهده مایکل کریک است. او را دیگر دستیاران سولسشر یعنی مایک فلان، کیه‌ران مک‌کنا و ریچارد هریس(مربی گلرها) همراهی می کنند.

 

نکته جالب اینجاست که کریک و دستیارانش همگی ماه گذشته قراردادشان را سه سال دیگر با یونایتد تمدید کرده بودند و در صورت آمدن سرمربی جدید، باشگاه باید به همه آنها غرامتی هنگفت پرداخت کند که مغضلی دیگر برای منچستریونایتد محسوب می شود.

 

 

1667186

 

 

غرامت برکناری سولسشر 9 میلیون یورو است و باشگاه باید به کریک، فلان،  کیه‌ران مک‌کنا و هریس نیز غرامت بدهد تا در مجموع اخراج مرد نروژی هزینه ای هنگفت را موجب شود.

در حال حاضر منچستر در حال رایزنی برای انتخاب مربی جدید است اما این احتمال که کریک بتواند نتیجه بگیرد و حداقل تا پایان فصل ماندنی شود نیز وجود دارد که در این صورت کمی از مجموع هزینه غرامت خواهد کاست.

 

 

دیدگاه‌ها