کد خبر : 1793830 | 02 آذر 1400 ساعت 16:58 | 52.9K بازدید | 49 دیدگاه

مظاهری، چشمی و مرادمند؛ خط خورده های استقلال

اسامی بازیکنان استقلال برای دیدار برابر گل گهر اعلام شد که طی آن آبی ها چند بازیکن مطرح را در این بازی در اختیار ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار برابر گل گهر امروز در زمین تمرین آرارات برگزار شد تا آبی ها آخرین نکات مدنظر کادرفنی را اجرا کرده و نقاط ضعف و قدرت نماینده سیرجان را یک بار دیگر با هم مرور کنند.

 

در پایان تمرین امروز، اسامی بازیکنان استقلال برای سفر به سیرجان نیز اعلام شد که در این لیست، غایبین مطرحی دیده می شود. محمدحسین مرادمند مدافع اصلی آبی ها که به دلیل سرما خوردگی جلسات تمرینی قبلی را از دست داده بود، امروز نیز نتوانست در تمرین تیمش حضور پیدا کند تا او در دیدار فردا برابر گل گهر غایب قطعی این تیم باشد.

 

روزبه چشمی  نیز دیگر غایب مطرح استقلال است. او به مانند مرادمند دچار بیماری شده و قادر نیست تا در سفر به کرمان تیمش را همراهی کند. البته غایبین آبی ها به اینجا محدود نمی شود و رشید مظاهری سنگربان این تیم برای دومین دیدار متوالی نامش در لیست بازیکنان دعوت شده قرار نگرفت و از خانه نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش خواهد بود.

پیش از این، بابک مرادی نیز به دلیل مسائل انضباطی در اختیار مدیریت باشگاه قرار گرفته بود و تیم را در سفر به کرمان همراهی نمی کند تا شمار غایبین استقلال به 4 بازیکن برسد.

 

1667239

 

استقلال و گل گهر فردا و از ساعت 16 در استادیوم شهید قاسم سلیمانی به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها