کد خبر : 1793842 | 02 آذر 1400 ساعت 18:22 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم؛ 

کمالوند: با یکی از خوب‌های لیگ برتر بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش از نظر تاکتیکی نسبت به هفته های اول لیگ برتر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

کمالوند: با یکی از خوب‌های لیگ برتر بازی داریم

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر مس رفسنجان در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر اینطور حرف هایش را آغاز کرد: فردا بازی بسیار سختی داریم. مقابل تیمی بازی می کنیم که بسیار متمول و پرمهره است و سرمایه گذاری خوبی کرده و نفرات بسیار خوبی را به خدمت گرفته است.


او ادامه داد: خصوص امسال نفرات خیلی خوبی به خدمت گرفته اند. کادر فنی بسیار خوبی دارد. سرمربی بادانشی دارد که آقای ربیعی هستند. فکر می کنم جزو تیم های خوب لیگ برتر هستند و هفته به هفته بهتر بازی می کنند، چون بازی با پرسپولیس این تیم را که دیدم.


کمالوند سپس در مورد تیم خودش توضیح داد: به هر صورت تیم ما نیز نسبت به هفته های اول و دوم شرایط بهتری دارد و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم و امیدوارم دوستانی که فردا بازی را می بینند بازی خوب و مهیجی را ببینند.


از کمالوند در مورد محرومان و مصدومانش پرسیدند که او گفت: دو سه بازیکن را به دلیل مصدومیت فردا در اختیار نداریم. امیدوارم بتوانیم مصدومان را به بازی پرسپولیس برسانیم.

دیدگاه‌ها