کد خبر : 1793848 | 02 آذر 1400 ساعت 18:00 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

سولدو:کیفیت پدیده با وضعیتش درجدول متفاوت است

سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با پدیده می گوید که روی نفرات این تیم کار کرده است.

سولدو:کیفیت پدیده با وضعیتش درجدول متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که در نخستین تجربه سرمربی جدید خود توانست یک امتیاز ارزشمند را در اصفهان از سپاهان بگیرد، حالا در یک دیدار خانگی میزبان پدیده خواهد بود. سرمربی تبریزی ها می گوید که کیفیت حریف فردای آنها بهتر از وضعیتشان در جدول رده بندی است.

 

زونیمیر سولدو سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده گفت: ما بعد از بازی با سپاهان واقعا وقت زیادی در اختیار نداشتیم و تاجایی که می‌ توانستیم، تیم را برای بازی فردا آماده کردیم. هر چند که پدیده تیم پایین جدولی است، ولی کیفیت این تیم نسبت به وضعیتش در جدول متفاوت تر است و کیفیت بهتری دارد. امیدوارم فردا بازی خوبی را انجام دهیم و بچه ها آماده هستند تا بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

 

وی درباره اینکه آیا از پدیده شناختی دارد یا خیر، پاسخ داد: تا جایی که توانستیم چند فیلم بازی پدیده را نگاه کرده‌ام. این تیم چند بازیکن باتجربه و چند بازیکن جوان و خیلی خوبی در اختیار دارد. ولی تمام تلاش ما این است فردا روی این نفرات بیشتر کار کنیم و بتوانیم بازی خودمان را ارائه دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه بازیکن مصدوم یا محرومی دارد، توضیح داد: دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند که امیدوارم به بازی فردا برسند.

دیدگاه‌ها