کد خبر : 1793873 | 02 آذر 1400 ساعت 20:55 | 35.6K بازدید | 13 دیدگاه

بازیکن جوان الهلال رکورد 14 ساله را شکست

ناصر الدوسری بازیکن جوان و 22 ساله الهلال رکورد سریعترین گل فینال لیگ قهرمانان آسیا را شکست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال الهلال و پوهانگ استیلرز در دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند. این دیدار در نیمه نخست با تک گل دیدنی و راه دور ناصر الدوسری به سود تیم میزبان به پایان رسید تا آبی های شهر ریاض فاصله چندانی تا کسب چهارمین عنوان قهرمانی آسیا نداشته باشند.

 

1667289

 

 

این بازی در همان ثانیه 16 شاهد گل بود. پس از اینکه عبدالله حسن محمد داور اماراتی در سوت دمید، بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال بازی را به جریان انداخت. پس از یک رفت و برگشت، ناصر الدوسری بازیکن جوان و 22 ساله الهلال با یک توپ ربایی در میانه میدان، صاحب توپ شد.

او پس از اینکه چند متری را پیش روی کرد،  با یک شوت سهمگین و غیر قابل مهار از فاصله 30 متری، تور دروازه پوهانگ استیلرز را به لرزه در آورد تا استادیوم ملک فهد در حضور 68 هزار تماشاگر منفجر شده و هواداران قهرمان عربستان غرق در شادی شوند.

 

 

1667291

 

 

گل ناصر الدوسری که در ثانیه 16 به ثمر رسید، رکورد سریعترین گل فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد. پیش از این، محمد کالون بازیکن الاتحاد در فینال لیگ قهرمانان آسیا سال 2005 و در بازی برگشت برابر العین در دقیقه دوم موفق شده بود رکورد سریعترین گل فینال این رقابت ها را به نام خود کند. سالی که الاتحاد در مجموع با برتری 5 بر 3 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در فینال سال 2008 نیز لوکاس سورینو بازیکن گامبا اوزاکای ژاپن در دقیقه 4 دروازه آدلاید یونایتد استرالیا را باز کرده بود. ضمن اینکه در فینال لیگ قهرمانان سال 2017 رافائل سیلوا بازیکن اوراوا رد ژاپن موفق شده بود در دقیقه 7 برابر الهلال گلزنی کند و او نیز اکنون زننده چهارمین گل سریع فینال های لیگ قهرمانان آسیا لقب می گیرد.

 

1667290

 

 

بدین ترتیب ناصر الدوسری موفق شد امشب با گلزنی در دقیقه یک، رکورد سریعترین گل فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را پس از 14 سال بشکند. رکوردی که در اختیار دیگر نماینده فوتبال عربستان یعنی الاتحاد بود. نکته جالب اینکه زننده 3 گل سریع دیگر دیدار فینال، در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردند و باید دید در نیمه دوم دیدار الهلال و پوهانگ چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

1667292

دیدگاه‌ها