کد خبر : 1793877 | 02 آذر 1400 ساعت 21:17 | 29K بازدید | 3 دیدگاه

جان تری:

مورینیو مربی‌مورد علاقه‌ام است؛ هنوز در تماس‌هستیم

جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، تمجید ویژه ای از ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته انجام داده است.

مورینیو مربی‌مورد علاقه‌ام است؛ هنوز در تماس‌هستیم

به گزارش "ورزش سه"، جان‌تری اسطوره باشگاه چلسی و تیم ملی انگلیس محسوب می شود که حالا در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپرت درباره مسائل مختلف صحبت کرده است؛ از پیشنهاد میلان گرفته تا رونمایی از سرمربی محبوب خود که ژوزه مورینیو بوده است.

 

پیشنهاد میلان: "آنها توسط دو نفر مختلف با من تماس گرفتند و بعد از آن بود که من متوجه شدم احتمال انجام این انتقال وجود دارد. با این حال در نهایت هیچ اتفاقی رخ نداد. بازی در میلان یک رویا بود اما من خوش شانس بودم زیرا یک عمر را در چلسی باقی ماندم."

 

 

1667297

 

 

مربی مورد علاقه: "زمانی را به یاد می‌آورم که از ناحیه مچ پا آسیب دیدم.  قرار بود 20 روز دور از میادین بمانم، مورینیو به اتاق پزشکی می آمد و با همه صحبت می کرد و من را نادیده می گرفت. من کاپیتان بودم و نمی توانستم قبول کنم. من از دکتر خواستم آمپول بزنم زیرا می‌خواستم روز بعد بازی کنم. او فکر می کرد من دیوانه هستم. او به من اجازه داد بازی کنم و سپس مرا به مدت پنج روز به دبی فرستاد تا بهبود پیدا کنم.
من هرگز ندیده ام که بازیکنان برای یک مربی همه چیز را بدهند، همانطور که برای او انجام دادند، او فردی جذاب است و ما هنوز در تماس هستیم."

 

حضور آنتونیو کونته در تاتنهام: "بدون شوخی اگر در تاتنهام حضور دارید به این معناست که رقیب ما هستید. اما من مطمئن هستم که آنتونیو موفق خواهد شد. شما همیشه با او سخت کار می‌کنی. من هیچ‌وقت به اندازه‌ حضور زیر نظر او، سالم نبوده ام."

 

 

1667296

دیدگاه‌ها