کد خبر : 1793906 | 02 آذر 1400 ساعت 23:14 | 35K بازدید | 52 دیدگاه

ویارئال 0 - 2 یونایتد؛ رونالدو همیشه نجات‌بخش است

منچستریونایتد با درخشش در دقایق پایانی با دو گل ویارئال را در اسپانیا مغلوب کرد.

ویارئال 0 - 2 یونایتد؛ رونالدو همیشه نجات‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد چند روز بعد از جدایی اوله گونار سولسشر، با گل های کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو در دقایق پایانی موفق شد ویارئال را در خانه اش مغلوب کند.

 

ویارئال بازی را بهتر آغاز کرد و روی اشتباه اسکات مک تومینای بود که گومز می توانست از گوشه محوطه و زاویه ای بسته دروازه یونایتد را باز کند، اما ضربه او را داوید دخیا مهار کرد.

 

حملات ویارئال ادامه یافت و دقایقی بعد دانجوما و پینو در دو صحنه متوالی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتند، اما اسکات مک تومینای و الکس تلس مقابل ضربات این دو بازیکن ایستادگی کردند.

 

1667349

 

در دقیقه 28 و روی اشتباه الکس تلس بود که پینو از سمت راست حرکت کرده و توپ را روی دروازه ارسال کرد، اما این بار ضربه تریگوئروس را داوید دخیا به خوبی مهار کرد و این فرصت از دست رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و منچستریونایتد بدون خلق یک موقعیت خطرناک روی دروازه ویارئال، خوش شانس بود که با تساوی بدون گل راهی رختکن شد.

 

یونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی حرکت جیدون سانچو از سمت راست فرد را صاحب فرصت خوبی برای گلزنی کرد، اما ضربه فنی او در اختیار رولی قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 59 ویارئال صاحب بهترین فرصت برای گلزنی شد. تریگوئروس در مرکز محوطه به توپ رسید و با ضربه ای چکشی و تماشایی دروازه یونایتد را تهدید کرد، اما داوید دخیا واکنشی فوق العاده نشان داده و این موقعیت را نیز دفع کرد.

 

دقایقی بعد این بار دانجوما در گوشه محوطه صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت. در  دقیقه 71 جیدون سانچو بعد از همکاری با رونالدو به داخل محوطه نفوذ کرده و در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه ویارئال پیش رفت، اما رولی به خوبی عکس العمل نشان داد.

 

اما در دقیقه 78 یونایتد به گل رسید. روی پرس شدید فرد و اشتباه عجیب کاپوئه در مقابل دروازه، کریستیانو رونالدو صاحب موقعیتی تک به تک شده و با یک ضربه چیپ و فنی موفق شد به زیبایی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

1667352

 

دقایقی بعد باز هم رونالدو روی اشتباه بازیکنان ویارئال فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما زاویه تنگ شد و ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 89 یونایتد به گل دوم هم دست یافت. اثرگذاری برونو فرناندز در محوطه باعث شد توپ در سمت راست به جیدون سانچو رسیده و او با ضربه ای محکم گل دوم را به ثمر رسانده و کار ویارئال را همینجا تمام کند.

 

دیدگاه‌ها