کد خبر : 1793911 | 02 آذر 1400 ساعت 23:25 | 80K بازدید | 35 دیدگاه

کریس برای تیم کریک هم ناجی بود؛

گلزنی و ثبت رکورد؛ رونالدو ترک عادت نکرد (عکس)

ستاره پرتغالی منچستریونایتد در بازی امشب هم ستاره تیمش بود.

به گزارش ورزش سه، تیم منچستریونایتد در اولین بازی خود پس از برکناری اوله گونار سولشایر امشب مقابل ویارئال به میدان رفت. شیاطین سرخ در شبی که کریک را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت داشتند بار دیگر با درخشش رونالدو پیروز شدند.

 

1667357

 

 

رونالدو که از بدو ورود دوباره به منچستر در نقش ناجی تیمش ظاهر شده طی هفته های اخیر تحت فشار زیادی قرار داشت و پس از اخراج اوله، پستی را برای او منتشر کرده و به حرفه ای ترین شکل ممکن نسبت به این اتفاق بزرگ واکنش نشان داد، در بازی با ویارئال به خوبی می دانست که همه نگاه ها به اوست.

 

 

1667356

 

کریس در هر چهار بازی قبلی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده بود و همه منتظر ششمین گل او در دیدار پنجم بودند؛ در شبی که ده خیا با یک سیو دیدنی دروازه تیمش را مقابل ویارئال نجات داد، رونالدو هم توانست ششمین گل خود را که یک گل سه امتیازی دیگر بود در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

 

 

1667358

 

 

روی پاس کمک دقت دروازه بان ویارئال به مدافع این تیم و توپ ربایی هوشمندانه فرد، توپ به رونالدو رسید و این بازیکن بدون درنگ با یک ضربه چیپ دقیق توپ را به تور دروازه ویارئال چسباند. منچستر با این گل از حریف پیش افتاد و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدن تا یک بار دیگر با گره گشایی رونالدو پیروز میدان شود.

 

ستاره پرتغالی منچستر در بازی رفت با ویارئال هم با گل دقیقه 5+90 خود پیروزی را برای تیمش به ارمغال آورده بود. او با گلزنی در بازی امشب زمینه پیروزی شیاطین سرخ را فراهم کرد تا آنها در فاصله یک بازی تا پایان دور گروهی، صعود خود را قطعی کنند.

 

 

1667359

 

1667360

دیدگاه‌ها