کد خبر : 1793921 | 03 آذر 1400 ساعت 00:36 | 47.5K بازدید | 14 دیدگاه

تیپ جالب سرمربی بایرن برای شب برفی کیف؛

فشن شوی ناگلزمان با جوراب های خال خالی (عکس)

سرمربی بایرن مونیخ در بازی امشب تیمش با استایلی شبیه مدل های فشن شو در کنار زمین حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با کسب پیروزی خارج از خانه مقابل دیناموکیف، 15 امتیازی شده و یک هفته پیش از پایان دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه E به دور حذفی صعود کرد.

در شبی که بازی دو تیم زیر برف شدید شهر کیف برگزار شد، علاوه بر توپ نارنجی و خط کشی رنگی زمین چمن، استایل سرمربی تیم بایرن مونیخ هم بسیار قابل توجه بود و به چشم آمد.

سرمربی جوان بایرنی ها که چندی پیش حضورش در تمرین با اسکیت برد بسیار مورد توجه قرار گرفت، کلکسیونی از انواع وسایل نقلیه (دوچرخه، موتورسیکلت و اتومبیل) دارد که کاملا با تکنولوژی روز آپدیت می شوند؛ برای مثال حتی اسکیت برد او که اتومات و مجهز به ریموت است آخرین مدلی است که می توان در بازار دنیا یافت.

تنوع در تاکتیک های فوتبالی و کلکسیون وسایل نقلیه، تنها ویژگی های خاص ناگلزمان به حساب نمی آید و این مربی جوان علاقه بسیاری هم به صنعت مد داشته و هیچ ابایی از امتحان کردن مدل های لباس روز دنیا در کنار زمین ندارد.

همین موضوع باعث شده تا ناگلزمان همواره استایل منحصر به فردی در کنار زمین داشته باشد. پیروی از مد بین المللی و تست انواع مدل های جدید، بخشی از کاراکتر ویژه اوست؛ همان گونه که در بازی امشب هم شاهد بروز این بخش از کاراکتر ناگلزمان بودیم؛ جایی که او علاوه بر پالتوی گرانقیمتی که برف اوکراین، بهترین مکان برای استفاده و رونمایی از آن بود، با کفش و جوراب های خاص خود حسابی مورد توجه قرار گرفت.

البته جوراب های خال خالی سرمربی بایرن مونیخ که بخشی از تیپ فشن او در بازی امشب بود، در کنار طرفداران زیادی که ترکیب استایل او را ستوده و ناگلزنان را یک مدل نامیده بودند، واکنش های منفی هم داشت که البته خیلی زیاد نبود. هواداران بایرن مونیخ که چند ماهی است ناگلزمان را روی نیمکت خود دارند، کم کم به انتخاب های گاها عجیب او عادت کرده اند و به نظر نمی رسد که مشکلی با آن داشته باشند.

 

1667384

 

1667385

 

1667386

 

دیدگاه‌ها