کد خبر : 1793925 | 03 آذر 1400 ساعت 01:09 | 39.9K بازدید | 3 دیدگاه

مصدومیت نگران کننده کانته؛

ستاره چلسی به منچستر می رسد؟ (عکس)

ستاره خط میانی تیم چلسی به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین بازی را ترک کرد تا در آستانه بازی حساس مقابل منچستر، هواداران تیمش را نگران کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی امشب مقابل یوونتوس کار سختی نداشت و با ارائه یک بازی کاملا برتر موفق شد این تیم را شکست دهد؛ در شبی که آبی های لندن صدرنشین گروه H لیگ قهرمانان را گلباران کردند، مصدومیت کانته تنها قسمت تیره ماجرا بود.

انگولو کانته دقایقی بعد از گل اول چلسی در حالی که لنگ لنگان قدم بر می داشت، مجبور به ترک زمین شده و جای خود را به چیک داد تا اولین تعویض توخل، اجباری باشد.

با وجود اینکه آبی های لندن در غیاب کانته مشکلی برای ادامه بازی و پیروزی خود نداشتند اما نگرانی بزرگ آنها رسیدن یا نرسیدن کانته به بازی حساس با منچستریونایتد در لیگ برتر است. این دیدار یکشنبه هفته آینده در لندن برگزار می شود و نبود ستاره فرانسوی قطعا می تواند تاثیر زیادی روی عملکرد شاگردان توخل بگذارد.

البته هنوز مشخص نیست که مشکل کانته در این بازی دقیقا چه بود و چرا نتوانست به حضور خود در زمین ادامه دهد. حال باید منتظر ماند و دید که این بازیکن که مهر ماه سال جاری نیز به دلیل ابتلا به کرونا مدتی از همراهی چلسی بازمانده بود، آیا می تواند در بازی هفته آینده مقابل منچستر بازی کند یا خیر.

 

1667395

دیدگاه‌ها