کد خبر : 1793949 | 03 آذر 1400 ساعت 09:02 | 27.3K بازدید | 13 دیدگاه

مهاجم سابق آرسنال؛ سردار آزمون تمدید نمی‌کند

مهاجم سابق تیم آرسنال فاش کرد که باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد سردار آزمون وارد عمل شده است اما مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تمایلی برای تمدید قرارداد از خود نشان نداده است.

مهاجم سابق آرسنال؛ سردار آزمون تمدید نمی‌کند 

به گزارش "ورزش سه"، آندره آرشاوین که در تیم زنیت مدیر توسعه فوتبال جوانان باشگاه بشمار می رود در خصوص جدایی احتمالی سردار آزمون به سایت اسپورت 24 روسیه گفت: « سردار آزمون تمایل خود را برای تغییر تیمش به مدیران زنیت ابراز کرده و کادر فنی این تیم در تلاش برای حل این موضوع هستند. به نظرم بازیکنی که جایگزین آزمون می‌شود باید یک خارجی باشد. خیلی مهم است که گزینه جایگزین خارجی برای سردار آزمون پیدا شود. من مشابهی همانند او در فوتبال روسیه نمی‌بینم. زنیت و سردار آزمون در موضوع پایان همکاری‌شان صادقانه رفتار می‌کنند. آزمون بازیکن حرفه‌ای است چهارمین فصل حضور خود را در تیم زنیت سپری می کند.»

 

با توجه به اظهارات آندره آرشاوین به نظر می رسد سردار آزمون آخرین فصل حضور خود را  در لیگ برتر روسیه سپری می کند. از سویی محتمل است زنیت در تعطیلات زمستانی تصمیم به جابجایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بگیرد به این  خاطر که این آخرین فرصت تیم زنیت برای فروش سردار آزمون است. در غیر اینصورت سردار آزمون در پایان فصل جاری بازیکن آزاد اعلام می شود. گفته می شود مبلغ پیشنهادی زنیت برای فروش سردار آزمون به تیم لیون فرانسه 8 میلیون یورو است. این در حالی است که خبرهای رسیده حاکی از آن است سردار بیشتر مایل به حضور در فوتبال ایتالیا است و گویی مقصد بعدی او تیم آتلانتا بشمار می رود. پیش تر مدیران باشگاه فیورنتینا و رم بخدمت گیری سردار آزمون را تکذیب کرده بودند. فعلا سردار آزمون و مدیر برنامه هایش در خصوص تیم بعدی صحبتی نداشته اند.

دیدگاه‌ها