کد خبر : 1793961 | 03 آذر 1400 ساعت 09:52 | 12.6K بازدید | 20 دیدگاه

توخل: به داشتن این بازیکن‌ها افتخار می‌کنم

توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از پیروزی برابر یوونتوس از عملکرد بازیکنان تیمش تقدیر کرد.

توخل: به داشتن این بازیکن‌ها افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته موفق شد در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان و در ورزشگاه استمفوردبریج، انتقام شکست 0-1 بازی رفت را با چهار گل از یوونتوس بگیرد.

این پنجاهمین حضور توخل روی نیمکت چلسی بود که از زمان حضورش در این تیم عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و موفق شده به همراه آنها جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز بالای سر ببرد.

این مربی آلمانی در کنفرانس خبری پس از پایان این دیدار گفت:« پنجاهمین بازی من بازی بسیار خوبی بود. من از این موضوع خبر نداشتم اما همکاران شما این موضوع را به من یادآوری کردند. بازی بسیار خوبی بود. همین حالا پنجاه بازی شده است. هر روز حضور در این باشگاه باعث افتخار من بود. عضوی از این تیم بودن احساس بسیار خوبی است.»

 

1654775

 

او اضافه کرد:« این تیم نگرش بسیار خوب، عزم راسخ و عطش بسیاری دارد. ما می‌خواهیم با همین جو و انرژی به مسیر ادامه دهیم. حالا بسیار مهم است که همه از یک روز تعطیلی لذت ببرند و روز پنج شنبه بار دیگر به کار برمی‌گردیم تا برای بازی روز یکشنبه آماده شویم. ما می‌دانیم که چالش‌هایی بر سر راه‌مان قرار دارند و این اتفاق خوبی است چون باعث رشد ما می‌شود.»

توخل همچنین درباره گلزنی و درخشش بازیکنان آکادمی چلسی در دیدار برابر یوونتوس گفت:« داشتن چنین بازیکنان بااستعداد و فروتنی از آکادمی که کیفیت بالایی دارند و رویای‌شان بازی در استمفوردبریج بوده حس بسیار خوبی است. امروز روز درخشان دیگری برای آکادمی بود. باید از آنها تقدیر کرد. داشتن این پسرها باعث افتخار است و من قویا باور دارم که این بخش بزرگی از موفقیت ماست که این ترکیب از استعدادهای آکادمی و بازیکنان برتر را در اختیار داریم.»

دیدگاه‌ها