کد خبر : 1793982 | 03 آذر 1400 ساعت 11:44 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشین لیگ والیبال در رامسر به میدان می رود

پیکان-شهرداری ارومیه؛ جدال اکبری با شاگردان سابق

هفته نهم لیگ برتر والیبال امروز با هفت مسابقه پیگیری می شود که دیدار شهرهای گنبد و تهران، حساسیت ویژه‌ای خواهد داشت.

پیکان-شهرداری ارومیه؛ جدال اکبری با شاگردان سابق

به گزارش "ورزش سه"، هفته نهم لیگ برتر والیبال امروز با هفت دیدار در شهرهای تهران سیرجان، یزد، گنبد، رامسر، تهران، گرگان و رفسنجان پیگیری می‌شود. دیدارهای این هفته همگی ساعت 16 آغاز می‌شود و در خانه والیبال تهران تیم پیکان با هدایت پیمان اکبری به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود، تیمی که اکبری سال گذشته مسئولیت آن را بر عهده داشت.


شهرداری ارومیه در حال حاضر با هفت برد و 20 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و پیکانی‌ها نیز با پنج برد و 15 امتیاز در جایگاه سوم هستند. اگر پیکان میزبان فاتح این دیدار شود، تغییری در جایگاهش ایجاد نخواهد شد.


در دیگر جدال حساس این هفته تیم شهرداری گنبد از لبنیات هراز آمل پذیرایی خواهد کرد. رقابت دو نماینده گنبد و آمل سابقه دیرینه دارد و جایگاه فعلی آن‌ها در جدول نیز حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده است.


شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل با پنج برد و 13 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و شهرداری گنبد نیز با چهار برد و 13 امتیاز در جایگاه پنجم است.
برنده این مسابقه رتبه چهارمی‌اش در جدول حتمی است، اما اگر پیکان مغلوب شهرداری ارومیه شود، احتمال صعود برنده دیدار نمایندگان گنبد و آمل به جایگاه چهارم هم وجود دارد.


تیم فولاد سیرجان ایرانیان که هفته هشتم موفق به شکست شهداب در یزد شد، این هفته در بازی خانگی به مصاف شهرداری ورامین می‌رود و امیدوار به شکست این تیم و کسب پنجمین برد خود است. نماینده ورامین نیز که هفته پیش در بازی خانگی مغلوب شهرداری گنبد شد، در این مسابقه به دنبال جبران مافات و برد پنجم خود در این رقابت‌ها است.
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر این هفته و در شصتمین مسابقه این رقابت‌ها در رامسر به مصاف هورسان می‌رود تا در صورت شکست حریف جایگاه خود را تثبیت کند. شاگردان مسعود آرمات سرمربی هورسان رامسر با دو برد و 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول هستند و این تیم در جدال با نماینده اصفهان به دنبال کسب سومین برد خود است.


هورسانی‌ها که در هفته هشتم سه بر دو مغلوب سایپا شده‌اند، در هفت روز گذشته ریکاوری لازم را داشتند و به امتیاز میزبانی برای شکست فولاد مبارکه خیلی امیدوارند، اما شکست شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم اصفهان کار آسانی نخواهد بود.


تیم‌ شهداب یزد پس از شکست مقابل فولاد سیرجان در بازی خانگی، این هفته نیز در سالن اختصاصی شهداب پذیرای نارنجی سایپا است. شهداب برای تثبیت رتبه ششمی خود محکوم به شکست سایپا است اما از سوی دیگر بازیکنان این تیم خودروساز در این هفته به دنبال کسب سومین برد خود هستند.


تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، در هفته نهم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب میزبان آذرباتری ارومیه و راه‌یاب ملل مریوان هستند. دو تیم تازه وارد که رقابت‌غیر مستقیم برای حضور شایسته در لیگ برتر با هم دارند، در حال حاضر در رتبه‎های دهم و یازدهم جدول قرار دارند و این هفته به دنبال کسب چهارمین برد خود هستند.

 

 

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

 

*سیرجان، سالن سردار سلیمانی، ساعت 16
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ورامین

 

*یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت 16
شهداب یزد – سایپا تهران

 

*گنبد، سالن المپیک، ساعت 16
شهرداری گنبد – لبنیات هراز آمل

 

*رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 16
هورسان رامسر –سپاهان اصفهان

 

*تهران، خانه والیبال، ساعت 16
پیکان تهران – شهرداری ارومیه

 

*گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16
پاس گرگان – آذرباتری ارومیه

 

*رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16
مس رفسنجان – راه‌یاب ملل مریوان

دیدگاه‌ها