کد خبر : 1794003 | 03 آذر 1400 ساعت 13:41 | 12K بازدید | 14 دیدگاه

برگ برنده ژاوی برابر بایرن: فاتی برمی‌گردد؟

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا، در حال طی کردن روند درمان است و احتمال دارد به زودی به میادین برگردد.

برگ برنده ژاوی برابر بایرن: فاتی برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، مشکل جدی بارسلونا در باز کردن دروازه حریفان در دیدارهای اخیر باعث شده که زمان بازگشت آنسو فاتی به میادین به سوال اصلی تمام طرفداران و اعضای این باشگاه تبدیل شود.

تیم ژاوی در دو بازی که تحت هدایت این مربی برگزار کرده تنها یک گل برابر اسپانیول به ثمر رسانده که از روی نقطه پنالتی بوده و مشکل این تیم در ضربات پایانی در بازی شب گذشته برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان به خوبی مشهود بود.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده ژاوی اطمینان دارد که فاتی تا دو هفته آینده به میادین برمی‌گردد و او می‌تواند در بازی حساس برابر بایرن مونیخ که آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان است از این بازیکن استفاده کند.

یکی از منابع نزدیک به رختکن بارسا که پیش از این از حضور عثمان دمبله در دیدار برابر بنفیکا خبر داده بود مدعی شده که فاتی نیز برای بازی با بایرن در اختیار ژاوی قرار خواهد گرفت.

 

1647905

 

ظاهرا ژاوی قصد دارد از شیوه مشابهی درباره فاتی نیز بهره ببرد: او در فهرست تیم قرار می‌گیرد، به همراه دیگر بازیکنان عازم مونیخ خواهد شد، شرایط او صبح روز بازی بررسی می‌شود و اگر شرایط بازی ایجاب کند برابر بایرن به میدان خواهد رفت.

فاتی پیش از این در 6 نوامبر در بازی برابر سلتاویگو مصدوم شده بود و باشگاه بارسلونا طبق معمول زمان مشخصی برای بازگشت این بازیکن به میادین اعلام نکرد اما خیلی زود مشخص شد که مصدومیت او چندان جدی نیست و فاتی می‌تواند کمتر از یک ماه پس از آن به میادین برگردد.

بازی بایرن درست در فاصله پنج هفته پس از این مصدومیت برگزار می‌شود و بازگشت فاتی می‌تواند شرایط تیم را از نظر روانی و از نظر گلزنی کاملا تغییر دهد.

این ستاره جوان علیرغم این که تنها در پنج بازی این فصل از ابتدا در ترکیب بارسا به میدان رفته اما پس از ممفیس دیپای با 13 بازی، در رده دوم برترین گلزنان بارسلونا قرار دارد و بازگشتش خبر بسیار خوبی برای ژاوی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها