کد خبر : 1794011 | 03 آذر 1400 ساعت 14:23 | 14.1K بازدید | 16 دیدگاه

جرارد پیکه:

بایرن را می‌بریم، نمی توانیم ژاوی را ناامید کنیم

جرارد پیکه معتقد است بارسا با روحیه به مصاف بایرن خواهد رفت و برای صعود به دور بعد این تیم را شکست خواهد داد.

بایرن را می‌بریم، نمی توانیم ژاوی را ناامید کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در گروه E‌ لیگ قهرمانان، تیم فوتبال بارسلونا در اولین بازی اروپایی‌اش بعد از انتصاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی، مقابل میهمان خود بنفیکای پرتغال به تساوی بدون گل بسنده کرد. این نتیجه اگرچه فاصله دو امتیازی بارسلونای رده دومی با بنفیکای رده سومی را حفظ کرد، اما در عین حال کار کاتالان‌ها برای صعود را هم سخت کرد، چرا که آنها در آخرین هفته رقابت‌ها میهمان بایرن مونیخ خواهند بود و بنفیکا در خانه‌اش پذیرای دیناموکیف. در جدول این گروه پس از بایرن مونیخ که با 15 امتیاز از پنج بازی صعود خود به عنوان تیم اول گروه را قطعی کرده، بارسلونا با هفت امتیاز و بنفیکا با پنج امتیاز در رده‌های بعدی هستند و دیناموکیف که دیگر نه شانسی برای صعود دارد، نه شانسی برای حضور در لیگ اروپا، با یک امتیاز در قعر جدول است.

 

 

1667519

 

 

جرارد پیکه مدافع بارسلونا در پایان بازی گفت:« یک امتیاز برای ما کم بود و معتقدم به اندازه ای خوب بازی کردیم که بتوانیم برنده شویم. شانس های خوبی برای گلزنی خلق کردیم و هرچند بازی مساوی شد ولی همه چیز برای صعود دست خودمان است. به مونیخ با انگیزه برد خواهیم رفت و با روحیه هستیم. خوب بازی می کنیم و فقط در خط حمله مشکل گلزنی داریم.»

 

 

1667396

 

 

پیکه در مورد اینکه بارسا شانس برتری در مونیخ را دارد یا خیر گفت:« بارسا هرجا برود به دنبال پیروزی است. حس خوبی پس از این بازی دارم و نقش هواداران در حمایت از ما نیز پررنگ است. هواداران را در هتل برای حمایت از خودمان داشتیم و نشان دادند که در روزهای بد و خوب کنارمان هستند. هرگز جو نوکمپ را چنین ندیده بودم. من بارسایی متولد شده ام و قبلا همیشه اینطور بود که وقتی بد بازی می کردیم یا خوب نتیجه نمی گرفتیم، هواداران عصبانی می شدند و سوت های اعتراضی می شنیدیم ولی الان هواداران شرایط بارسا را خوب درک می کنند. چاره ای نداریم جز اینکه به مونیخ برویم و پیروز شویم. هواداران نیز به ما باور دارند و این خیلی با ارزش است. تا ثانیه آخر تلاش خواهیم کرد و تیم بودن به همین معناست.»

 

 

1666427

 

 

ژاوی به جای کومان:« وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، توقع این است که تغییراتی ایجاد شود. اینکه یک مربی جدید بیاید، فضا عوض شود و تیم را کمی سرحال تر کند. الان بازیکنانی که قبلا کمتر بازی می کردند را در ترکیب می بینیم و معتقدم این جواب خواهد داد. مهم نیست چه کسی در ترکیب باشد و این به چشم می آید. تیم انگیزه بیشتری برای ارائه بازی خوب و پیروزی دارد.

برابر اسپانیول خوب بودیم و برابر بنفیکا هم نمایش قابل قبولی ارائه دادیم. در تیم مهاجمان خوبی هم داریم ولی گاهی توپ ها وارد دروازه نمی شوند. ژاوی را 13 یا 14 سال است که می شناسم و می دانم که او به جوانان اعتماد خاصی دارد. او توانایی بازیکنانش را می شناسد و از لحاظ روحی باعث می شود بازیکنان برای تیم، همه انرژی خود را بگذارند. من به عنوان یک بازیکن قدیمی هم به او کمک خواهم کرد. نمی توانیم و نباید ژاوی را ناامید کنیم.»

 

دیدگاه‌ها