کد خبر : 1794040 | 03 آذر 1400 ساعت 15:35 | 100.9K بازدید | 66 دیدگاه

اعتراض مجیدی: نتیجه بازی را 3-0 بزنید!

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نسبت به عدم حضور دو بازیکن خارجی خود مقابل گل گهر، به شدت معترض است.

اعتراض مجیدی: نتیجه بازی را 3-0 بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه هنوز بازی استقلال و گل گهر آغاز نشده، اما حاشیه های این دیدار به اوج خود رسیده است. ساعتی پیش از آغاز این دیدار ناظر مسابقه در تماس با مسئولان استقلال اعلام کرد که رودی ژستد و کوین یامگا دو بازیکن خارجی این تیم حق حضور در زمین مسابقه را ندارند.

 

بنا بر ادعای سازمان لیگ، مدیران استقلال ضمانت نامه بانکی لازم برای حضور این دو بازیکن خارجی را در اختیار آنها قرار نداده اند. طبق قانونی که در ابتدای لیگ امسال تصویب شد، باشگاه‌ها در لیگ برتر موظفند تمام ارزش قرارداد مربی یا بازیکن خارجی خود را به عنوان تضمین اعتبار قرارداد منعقد شده به سازمان لیگ بدهند تا از شکایت‌ بازیکنان و مربیان خارجی بر علیه باشگاه‌های ایرانی نزد فیفا جلوگیری شود.

این مسئله با اعتراض شدید کادرفنی و اعضای تیم استقلال نیز همراه شد. فرهاد مجیدی مراتب اعتراض خود را به ناظرین و مسئولین برگزار کننده مسابقه اعلام کرد. در ویدیویی که از سیرجان ارسال شده، مجیدی در کنار زمین خطاب به محمد نوریفر معاون ارتباطات باشگاه استقلال می گوید که اگر دو بازیکن خارجی تیمش بازی نکنند، نتیجه بازی را 3 بر صفر کنند.

 

به هر شکل باید دید در فاصله اندک تا زمان برگزاری این دیدار چه اتفاقی رخ خواهد داد. یامگا و ژستد دو بازیکن خارجی آبی های پایتخت در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشتند ولی حالا حق حضور در این دیدار را ندارند.

 

دیدگاه‌ها