کد خبر : 1794075 | 03 آذر 1400 ساعت 17:36 | 59.5K بازدید | 28 دیدگاه

موسوی با همه دست داد بجز مجیدی ها! (عکس)

سیداحمد موسوی بازیکن سابق استقلال پیش از شروع دیدار با این تیم، به سمت نیمکت نشینان رفت ولی با برادران مجیدی و گابریله پین دست نداد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و گل گهر جدا از حساسیت های دو تیم برای کسب سه امتیاز، صحنه تقابل استقلالی ها سابق نماینده سیرجان با آبی های پایتخت است. در ترکیب سیرجانی ها، تعدادی زیادی از بازیکنان سابق استقلال حضور دارند که همین مسئله باعث شد تا آنها پیش از آغاز بازی به نزد نیمکت آبی پوشان رفته و با هم تیمی های سابقشان خوش و بش کنند.

 

در این میان وضعیت یکی از بازیکنان سابق استقلال نسبت به بقیه متفاوت و عجیب تر بود. سیداحمد موسوی که تا چند وقت پیش یکی از شاگردان فرهاد مجیدی بود، قبل از آغاز لیگ برتر توسط سرمربی آبی ها در لیست مازاد قرار گرفت اما این بازیکن تا یک ساعت پیش از اتمام مدت زمان بازار نقل و انتقالات ایران، قراردادش را با این تیم فسخ نکرد.

موسوی که امیدوار بود نظر کادرفنی و در رأس آنها فرهاد مجیدی برای ماندن در استقلال تغییر کند، تا لحظات آخر منتظر ماند اما در نهایت با فسخ قراردادش، راهی تیم سابقش گل گهر شد.

 

او پیش از آغاز بازی، به سمت نیمکت استقلال رفت و در ابتدا با بیژن طاهری سرپرست آبی ها که در صندلی اول نشسته بود خوش و بش کرد و در ادامه با حرکتی عجیب از فرهاد و فرزاد مجیدی، گابریله پین و صالح مصطفوی عبور کرد و سپس با بهزاد غلامپور و سایر نیمکت نشینان استقلال دست داد و احوالپرسی کرد.

 

این حرکت موسوی نشان دهنده این مسئله است که او به شدت از کادرفنی استقلال دلخور است و آنها را مسئول جدایی اش از تیم می داند. مدافع راست و سابق آبی ها اعتقاد دارد که کادرفنی خیلی دیر به او اعلام کرده اند که جایی در برنامه های آنها ندارد و علت دلخوری او نیز همین مسئله بوده است.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها