کد خبر : 1794076 | 03 آذر 1400 ساعت 17:46 | 20.5K بازدید | 4 دیدگاه

در زمین این شکلی روی ضربات ایستگاهی حریف به گل می رسد

کلانتری: بابت باخت مقابل سپاهان خدا را شاکرم!

سرمربی فجرسپاسی مدعی است که تیمش علیرغم نمایش موفق برابر حریف با اشتباه داوری بازی را واگذار کرده است.

کلانتری: بابت باخت مقابل سپاهان خدا را شاکرم!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فجرسپاسی بعد از شکست مقابل سپاهان گفت: امروز سالروز درگذشت استاد دهداری است و ما باید وی را الگوی خودمان قرار دهیم. در مورد بازی هم ابتدا باید به تیم سپاهان تبریک بگویم. بچه های ما هم تمام تلاش خودشان را انجام دادند و زحمت کشیدند ولی علاوه بر اینکه به حریف تبریک می گویم باید بگویم حق شان هم بود. شرایط این بازی به شکلی بود که حریف کاملا مستحق برد بود و به آنها و کادرفنی‌شان تبریک می گویم. بعضی اوقات  خدا را شاکر هستیم که برد خوبی به ما می دهد و امروز هم شاکر هستم که باختیم! بعضی روزها در باخت ها چیزهایی می توان پیدا کرد که در برد پیدا نمی شود. تیم ما تلفیقی از جوانان و با تجربه هاست. باید بررسی کنیم و از این باختی که امروز نصیب ما شد باید برای بازی های بعدی درس بگیریم.

 

وی ادامه داد: به هواداران می گویم از این باخت ناراحت هستیم و آنها هم حق دارند که ناراحت باشند. بچه های ما تلاش کردند اما زورشان به تیم قدرتمند سپاهان نرسید.

 

کلانتری در واکنش به مشکل میزبانی و استادیوم خانگی این تیم نیز گفت: من نمی توانم درباره زمین صحبتی کنم. اگر بخواهیم درباره زمین صحبت کنیم می گویند شکست خوردند و این حرف را می زنند. تیم های حریف صحبت کنند بهتر است.

 

سرمربی فجرسپاسی درباره داوری بازی و صحنه های مشکوک آن گفت: درباره صحنه اول و زمانی که گل دریافت کردیم ما اعتراض داشتیم و هنوز اعتراض داریم. روی صحنه دوم هم اعتراض داریم. باز هم فیلم را نگاه خواهم کرد. من کارت زرد گرفتم. نیمکت ما اما ساکت است اما اگر باز هم صحنه ها را دیدم و متوجه شدم اشتباه کردم عذرخواهی خواهم کرد و از کادر داوری هم عذرخواهی خواهم کرد. به داور هم گفتم. در زمین این شکلی تیم ها روی موقعیت ضربات ایستگاهی به گل می رسند و در آن صحنه ما به خطای اعلام شده برای حریف اعتراض داریم. ما قبل از گل بازی پایاپایی داشتیم و موقعیت هم داشتیم.

دیدگاه‌ها