کد خبر : 1794078 | 03 آذر 1400 ساعت 17:53 | 32.5K بازدید | 8 دیدگاه

سرمربی سابق آرسنال گزینه جدید هدایت یونایتد

بر اساس ادعای بیلد اونای امری نیز به لیست گزینه های حضور روی نیمکت منچستریونایتد اضافه شده است.

سرمربی سابق آرسنال گزینه جدید هدایت یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد ابتدای هفته مقابل تیم پایین جدولی واتفورد با نتیجه 4-1 شکست خورد تا این تیم علاوه بر ثبت یک باخت فاجعه بار دیگر، به رتبه هفتم جدول لیگ برتر انگلیس نیز سقوط کرده باشد؛ موضوعی که نهایتاً صبر سران این باشگاه را به پایان رساند و منچستریونایتد رسما خبر از برکناری سرمربی نروژی داد.

 

اما بعد از برکناری سولسشر از هدایت منچستریونایتد، گمانه‌زنی‌ها در مورد سرمربی بعدی این تیم به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. اکثر گزارش‌ها در انگلیس حاکی از آن است که مائوریسیو پوچتینو اصلی‌ترین گزینه سران یونایتد برای هدایت این تیم محسوب می‌شود اما حداقل در این مقطع از فصل جدایی مرد آرژانتینی از پاری سن ژرمن بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

 

 

1660622

 

 

به جز مائوریسیو پوچتینو، نام چند گزینه دیگر نیز به عنوان نامزدهای هدایت شیاطین سرخ مطرح شده است که حالا بیلد از جدیدترین آن‌ها رونمایی کرده است. بر اساس ادعای این رسانه آلمانی باشگاه منچستر یونایتد شرایط به خدمت گرفتن اونای امری را هم مورد بررسی قرار داده است. امری بعد از برکناری از هدایت آرسنال روزهای خوبی را در ویارئال پشت سر گذاشته و حالا ممکن است یک بار دیگر و این مرتبه به عنوان سرمربی منچستریونایتد به لیگ برتر انگلیس بازگردد.
گفتنی است سرمربی اسپانیایی همین فصل گذشته در فینال رقابت‌های لیگ اروپا با ویارئال موفق به شکست منچستر یونایتد و قهرمانی شد.

دیدگاه‌ها