کد خبر : 1794090 | 03 آذر 1400 ساعت 18:20 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین برد مریوانی‌ها در خانه مس ثبت شد

لیگ والیبال؛ سپاهان همچنان روی دور برد

تیم‌ سپاهان در آغاز هفته نهم لیگ برتر موفق به شکست هورسان رامسر شد تا همچنان تیم بدون شکست و صدرنشین این رقابت‌ها باقی بماند.

لیگ والیبال؛ سپاهان همچنان روی دور برد

به گزارش "ورزش سه"، هفته نهم لیگ برتر والیبال امروز با هفت دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، یزد، گنبد، رامسر، تهران، گرگان و رفسنجان پیگیری می‌شود.


سپاهان اصفهان صدرنشین بدون شکست لیگ برتر این هفته و در شصتمین مسابقه این رقابت‌ها در رامسر به مصاف هورسان رفت و با شکست سه بر صفر میزبان خود همچنان در صدر جدول باقی ماند.


شاگردان مسعود آرمات سرمربی هورسان رامسر در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 20، 27 بر 25 و 25 بر 19 مغلوب نماینده اصفهان شدند تا با دو برد، هفت شکست و 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول باقی بماند. البته نتیجه دیدار سایپا و شهداب یزد می‌تواند یک رتبه جایگاه هورسان را کاهش دهد.


در دیگر بازی این هفته تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان در سالن 9 دی رفسنجان میهمان مس بود و موفق به شکست سه بر یک میزبان خود شد تا به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد. مسی‌ها در ست دوم این دیدار 25 بر 18 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 15 و 25 بر 20 نتیجه را واگذار کردند تا ششمین شکست خود را تجربه کنند.


راه‌یاب با کسب این پیروزی 14 امتیازی شد و حتما در جدول صعود خواهد داشت که باید تا پایان مسابقات صبر کرد تا رتبه نهایی این تیم در پایان هفته نهم مشخص شود.

دیدگاه‌ها