کد خبر : 1794091 | 03 آذر 1400 ساعت 18:24 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجم واکسینه نشده بایرن به کرونا مبتلا شد

اریک ماکسیم چوپوموتینگ مهاجم کامرونی بایرن مونیخ به کرونا مبتلا شده است.

مهاجم واکسینه نشده بایرن به کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، پنج بازیکن واکسینه نشده بایرن جاشوا کیمیچ، سرژ گنابری، جمال موسیالا، اریک ماکسیم چوپو موتینگ و میکائل کویزانس هستند. چند روز پیش نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد به این پنج بازیکن دستور داده شد که روز پنجشنبه ساعت 9 صبح راهی کمپ باشگاه شده و در جلسه مدیران بایرن مونیخ شرکت کنند.

 

با بدتر شدن اوضاع و شدت یافتن قوانین قرنطینه، روسا می خواستند با بازیکنان صحبت کرده و آنها را از قوانین جدید آگاه کنند. به این بازیکنان اعلام شده که در طول دوران قرنطینه دستمزدی دریافت نخواهند کرد و از آنها خواسته شده نه تنها به فکر خود، بلکه به فکر باشگاه نیز باشند.

 

 

1667627

 

 

همه این اتفاقات باعث شده که باشگاه بایرن مونیخ طی روزهای اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کند. در همین راستا اکنون این باشگاه آلمانی تایید کرده که اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم کامرونی این تیم به کرونا مبتلا شده است. چوپوموتینگ که جزو بازیکنان واکسینه نشده بایرن به حساب می‌آید، به دلیل در ارتباط بودن با افراد مبتلا به کرونا در قرنطینه بود و حالا مشخص شده که تست خود این بازیکن نیز مثبت شده است و او باید دوران قرنطینه را به منظور بهبودی کامل ادامه دهد.

دیدگاه‌ها