کد خبر : 1794095 | 03 آذر 1400 ساعت 18:33 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی سرمربی هوادار با شغل داور بازی؛

عنایتی: زمین از دید من وضعیت خوبی داشت

سرمربی هوادار معتقد است که زمین بازی امروز کیفیت بدی نداشت و راضی کننده بود.

عنایتی: زمین از دید من وضعیت خوبی داشت

به گزارش ورزش سه، هوادار در هفته ششم به نتیجه مساوی مقابل میهمان خود آلومینیوم دست یافت تا صاحب دومین امتیاز این فصل شود. رضا عنایتی در نشست خبری پس از این بازی گفت: نمی دانم در مورد بازی چه بگویم، یکسری اتفاقات برای تیم ما افتاد اما امروز مثل پنج بازی گذشته، خیلی خوب بودیم.

 

او با اشاره به موقعیت هایی که بازیکنانش از دست می دهند افزود: موقعیت هایی را به دست می آوریم که به گل تبدیل نمی شود ولی من به این مجموعه افتخار می کنم چرا که با همه وجود کار می کنند. ما باید بیشتر کار کنیم. در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم که برنده شویم ولی این اتفاق نیفتاد. وقتی حریف در دقیقه 94 تعویض می کند این یعنی از مساوی راضی است. 

 

سرمربی هوادار با تمجید از تیم حریف تاکید کرد: آلومینیوم یک تیم خوب و کامل است و به رسول خطیبی و مردم اراک تبریک می گویم. امیدوارم که این تیم در بازی های آینده نتایج لازم را کسب کند. با صدرنشین لیگ برتر بازی داشتیم و اگر بچه ها اعتماد به نفس کافی داشتند می توانستیم برنده شویم. به هر حال شرایط بدی نداریم و راضی هستم؛ پله پله جلو می رویم و مطمئن باشید که در هفته های بعد شرایط تیم مان عوض خواهد شد.

 

عنایتی در مورد اعتراضات متعدد نیمکت این تیم به داوری با اشاره به پزشک بودن بیژن حیدری گفت: آدم که مریض می شود پیش دکتر می رود! ما با دکتر این حرف ها را نداریم. در جریان بازی ممکن است که عصبانی شوم و داور هم کارهایی انجام دهد. مشکل خاصی وجود ندارد و ما همیشه به داوری احترام گذاشته ایم ولی کارشناسان باید روی مباحث داوری ورود کنند. سه امتیاز بازی با فولاد برای ما بود و این امتیازات که از دست می روند به تیم صدمه می زنند. در بازی با فولاد 3-4 پنالتی ما دیده نشد و گل مان مردود اعلام شد که اتفاقات عجیب و غریبی بود. 

 

او در واکنش به اعتراض خطیبی نسبت به کیفیت چمن گفت: اول باید از دوستانمان در کرج تشکر کنم چون ما اینجا احساس غربت نکردیم. زمین از دید من وضعیت خوبی داشت. وارد زمین نشدم که شرایط آن را بدانم ولی از دید من شرایط بد نبود. البته بارندگی هم داشتیم و با این حال زمین کیفیت خودش را داشت و از آن راضی بودیم.

دیدگاه‌ها