کد خبر : 1794099 | 03 آذر 1400 ساعت 18:38 | 37.7K بازدید | 3 دیدگاه

در آمادگی کم و کسر داریم

سولدو در نشست مطبوعاتی لیست خرید داد

سرمربی تراکتور می‌گوید که قصد تقویت تیم را دارد اما بازیکنان آزاد در حد تراکتور نیستند.

سولدو در نشست مطبوعاتی لیست خرید داد

به گزارش ورزش سه، زونیمیر سولدو در نشست خبری پس از بازی با شهرخودرو اظهار داشت: این مسابقه واقعا یک بازی خیلی سخت بود. قبل از بازی حتی در تمرینات به بازیکنان گفته بودم که این بازی یک مسابقه مهم است چون جهت تیم را مشخص می‌کند که ما باید در چه مسیری راهمان را ادامه بدهیم.

 

او ادامه داد: من واقعا از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند. متاسفانه تنش های زیادی بین دو تیم بود که به نظر من لازم نبود و می‌توانست آرام تر باشد و بازی بهتری را ارائه بدهیم. مسلما این برد به بچه ها اعتماد به نفس خوبی می‌دهد که در ادامه راهمان را بهتر ادامه بدهیم ولی کار زیادی داریم و باید کار کنیم که تیم به حد مطلوب برسد.

 

سولدو در خصوص شناختش از فوتبال ایران توضیح داد: هموطنان زیادی از من در ایران کار کرده بودند و از آنها سوالات زیادی پرسیدم و شناخت نسبی به من دادند و اطلاعات مثبت و خوبی از این نظر جمع کردم. شناختی هم که از تیم خودمان پیدا کردم این است که متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم رفته‌اند و متاسفانه در قسمت آماده سازی مربی های تیم تغییر کرده‌اند و مشکلاتی در تیم به وجود آمده و در این مدتی که من اینجا هستم باید روی این نکات کار کنیم که تیم از لحاظ بدنی آماده شود و هم از لحاظ فنی برای بازی ها. خوشحالم که بازیکنان این آمادگی را دارند و با اعتماد به نفسی خوبی می‌خواهند به کار ادامه بدهند تا مشکلات حل شود.

 

سرمربی تراکتور درباره عقب کشیدن تیم پس از گل اول گفت: همانطور که گفتم چون تیم از لحاظ بدنی آماده نشده، تیم ما آمادگی کامل برای نود دقیقه ندارد. دوست دارم سرعت تیم بیشتر شود و رو به جلو بازی کنند و در درگیری ها شرکت کنند، الان تیم بخاطر کم و کسری هایی که در آمادگی ها بوده، خیلی کم درگیر می‌شود. با نفراتی که هستند و نفراتی که شاید بعدها اضافه شوند بازی هجومی خوبی را برای تیم طراحی می‌کنیم. عقب کشیدن تیم به این صورت نبود که ما دفاع کنیم بلکه حالت تاکتیکی خوبی که حریف را به زمین خودمان بکشانیم که با دو بازیکن سرعتی به گل های بعدی برسیم.

 

او در پایان با اشاره به نیاز تراکتور به جذب بازیکن توضیح داد: ما برای تقویت تیم برنامه داریم و با باشگاه صحبت کرده‌ایم اما متاسفانه در زمانی هستیم که بازیکنانی بیرون هستند که اکثرا در حدی نیستند که بتوانند به ما کمک کنند چون بازیکنان خوب را اکثر تیم ها بازیکنان خوب را گرفتند. باید صبر کنیم و با حوصله بازیکنانی جذب کنیم که بتوانند بیشتر به ما کمک کنند نه اینکه بازیکنی بیاوریم که در حد همین ها باشند و هیچ تغییری در تیم ایجاد نشود و برای همین زمان لازم است. تیم برای خط میانی و حتی خط جلو به بازیکن نیاز دارد.

دیدگاه‌ها