کد خبر : 1794104 | 03 آذر 1400 ساعت 18:58 | 49.8K بازدید | 10 دیدگاه

قلعه‌نویی پاسخ اتهام مجیدی را می‌دهد؟

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی با گل گهر، به امیر قلعه نویی کنایه زده است.

قلعه‌نویی پاسخ اتهام مجیدی را می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و گل گهر همانطور که انتظار می رفت، جنجالی از آب در آمد. پیش از آغاز بازی، ناظران سازمان لیگ به رودی ژستد و کوین یامگا دو بازیکن خارجی آبی ها اجازه بازی ندادند تا فرهاد مجیدی در فاصله دو ساعت تا پیش از آغاز این بازی، دو تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

 

همین مسئله باعث واکنش شدید فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی شد. سرمربی آبی ها در بخشی از این کنفرانس گفت: دیروز وقتی دستیارم به من گفت چند بازیکن با خودمان به سیرجان ببریم؟ گفتم هرچه بازیکن داریم، ببریم. این اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود. بالاخره می‌دانم با کی بازی دارم.

 

این صحبت های مجیدی را می توان خطاب به سرمربی گل گهر دانست. در دورانی که امیر قلعه نویی هدایت استقلال را برعهده داشت و فرهاد مجیدی نیز برای تیم او بازی می کرد، از اختلافات میان دو نفر اخبار فراوانی منتشر شد. حتی زمانی که فرهاد در جمع آبی ها بود و ژنرال هدایت تیم دیگری را برعهده داشت نیز این مشکلات پا بر جا بود. 

 

در دوران وینفرد شفر که مجیدی به عنوان دستیار روی نیمکت استقلال حضور داشت، پس از گل دقیقه 97  پاتوسی در دیدار برابر سپاهان، فرهاد مجیدی یکی از خوشحال ترین افراد  حاضر در استادیوم نقش جهان بود و حتی یک استوری را پس از بازی به اشتراک گذاشت که خیلی ها به صورت غیرمستقیم مخاطب او را امیر قلعه نویی می دانستند.

 

به هر شکل از روز گذشته شایعاتی پیرامون عدم صدور مجوز برای رودی ژستد و کوین یامگا در رسانه ها منتشر شد و امروز این اتفاق به صورت رسمی رخ داد. این مسئله باعث شد تا مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با کنایه به قلعه نویی اعلام کند که از قبل می دانسته ممکن است این اتفاقات برای تیم او رخ دهد و به همین دلیل تمام بازیکنانش را با خود به سیرجان برده است.

دیدگاه‌ها