کد خبر : 1794110 | 03 آذر 1400 ساعت 19:11 | 45.9K بازدید | 6 دیدگاه

در حال بررسی وضعیت بازیکن گابنی هستیم!

استقلال از گل‌گهر شکایت می‌کند

سرپرست تیم فوتبال استقلال موضع تندی علیه تصمیم سازمان لیگ گرفت و از استعلام وضعیت خارجی گل‌گهر خبر داد.

استقلال از گل‌گهر شکایت می‌کند 

به گزارش "ورزش سه" بیژن طاهری سرپرست آبی‌پوشان پایتخت در میکسدزون ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، در گفتگو با خبرنگاران درباره ممنوعیت حضور خارجی‌ها در ترکیب استقلال گفت: واقعا تمرکزمان را بهم ریخت، هر خبری که رسانه‌ها کار می‌کنند را که ما نباید پیش‌بینی کنیم؛ به ما شب قبل از بازی اگر بازیکنی نمی‌تواند بازی کند، بگویند نه ظهر بازی! شب قبل از بازی جلسه هماهنگی است و در آنجا به ما می‌گویند که بازیکن محروم است یا سه اخطاره است اما به ما حرفی نزدند تا امروز ظهر که گفتند.

وی افزود: تیم حقوقی‌مان در حال بررسی است تا انشالله برای هفته آینده این مشکل حل شود.

طاهری درباره این‌که آیا شخصی را دخیل در این اتفاق می‌داند، پاسخ داد: به هر حال اگر کسی دخیل نبود، امروز بازیکنان‌مان بازی می‌کردند؛ چرا که تا امروز بازی کردند؟ ما ضمانت‌نامه هم گذاشته‌ایم، سند منزلی است که در گرو سازمان لیگ است و نباید امروز این اتفاق می‌افتاد و بازیکنان‌مان محروم می‌شدند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این‌که وضعیت بازیکن گابنی گل‌گهر به چه شکلی بوده است، گفت: تیم حقوقی ما در حال بررسی است، ما طبق قانون 24 ساعت می‌توانیم شکایت کنیم؛ انشالله تا فردا اگر قرار باشد که شکایت کنیم، شکایت خواهیم کرد.

بیژن طاهری در واکنش به سکوت ناظر بازی درباره این‌که چه زمانی به استقلالی‌ها ممنوعیت بازیکنان خارجی اعلام شده، گفت: امروز ساعت 13:30 به باشگاه اعلام شده و ما هم ساعت 14 به سرمربی اعلام کردیم.

نویسنده: پژمان راهبر

دیدگاه‌ها