کد خبر : 1794111 | 03 آذر 1400 ساعت 19:13 | 21.8K بازدید | 5 دیدگاه

کابوس توخل؛

ستاره چلسی فصل را از دست داد؟

ممکن است بن چیلول، مدافع انگلیسی چلسی دیگر قادر به بازی کردن در ادامه فصل جاری نباشد.

ستاره چلسی فصل را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب با ارائه نمایشی مقتدرانه با چهار گل در لندن یوونتوس را مغلوب کرده و به صدر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان صعود کرد. اما اتفاق تلخ برای توماس توخل و چلسی مصدومیت دو بازیکن ارزشمند این تیم در طول مسابقه بود. البته به نظر می رسد آسیب دیدگی انگولو کانته چندان جدی نیست، اما شاید بن چیلول، مدافع چلسی دچار مصدومیت شدیدی شده و تا پایان فصل از میادین دور باشد.

 

1667659

 

در دقیقه 70 این مسابقه بود که بن چیلول دچار مصدومیت عجیبی شده و لنگان لنگان میدان را ترک کرد. این مدافع 24 ساله در حالی که از شدت درد مشت خود را به زمین کوبید، با چهره ای ناراحت و کمک کادر پزشکی چلسی از زمین خارج شده و در نهایت سزار آسپیلیکوئتا به جای او وارد میدان شد.

 

حالا نشریه تلگراف مدعی شد نتایج آزمایش اولیه بن چیلول چندان خوب نبوده و ممکن است آسیب دیدگی رباط صلیبی این مدافع کناری باعث دوری شش الی 9 ماهه او از میادین شود. بدین ترتیب توماس توخل دیگر تا پایان فصل قادر به استفاده از این بازیکن نخواهد بود و این بدترین خبر ممکن به سرمربی آلمانی چلسی است. بن چیلول در طول فصل جاری یکی از مهره های ثابت و البته بهترین بازیکنان چلسی بوده و نقش مهمی در نتایج درخشان این تیم ایفا کرده و مصدومیت او ضرر بزرگی به پیکره این تیم آماده در ادامه فصل خواهد زد.

دیدگاه‌ها