کد خبر : 1794112 | 03 آذر 1400 ساعت 19:12 | 26.6K بازدید | 9 دیدگاه

نوک پای طیبی روی استوک ترابی؛ پنالتی بود؟(عکس)

یک صحنه بحث برانگیز در نیمه اول دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی امروز از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر به مصاف صنعت‌نفت‌ابادان رفته که حاصل کار شاگردان یحیی گل‌محمدی از بازی های قبلی دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست بوده است؛ موضوعی باعث شد آنها برخلاف سال‌های گذشته شروع خیلی خوبی در این فصل از رقابت‌ها نداشته باشند. 

 

پرسپولیس بعد از شکست برابر آلومینیوم و توقف مقابل گل گهر و مس رفسنجان، با انگیزه پیروزی و بازگشت به کورس پا به دیدار برابر صنعت نفت آبادان گذاشته است. قرمزها در نیمه اول نیز نمایشی هجومی از خود ارائه دادند اما هرچه زدند به در بسته خوردند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند. 

 

 

 

اما یک صحنه مهم و بحث برانگیز در نیمه اول دیدار برابر پرسپولیس و صنعت نفت آبادان رخ داد؛ جایی که در دقیقه 30 مسابقه مهدی ترابی بعد از برخورد با محمد طیبی روی زمین افتاد. با این حال نه تنها اصغر مومنی، داور مسابقه، هیچ اعتقادی به خطا نداشت بلکه به خاطر بزرگنمایی یک کارت زرد هم به ترابی نشان داد؛ موضوعی که با اعتراض شدید این بازیکن همراه شد. 

 

از طرفی صحنه آهسته نشان می داد که برخورد بین مهدی ترابی و محمد طیبی صورت گرفته و شاید داور بازی می‌توانسته یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس اعلام کند؛ با این حال باید منتظر ماند و دید که کارشناسان داوری چه نظری در مورد این صحنه بحث برانگیز خواهند داشت.

 

پس از اخطار به ترابی، هواداران پرسپولیس نیز با شعار علیه داور بازی به این صحنه واکنش نشان دادند. سایر بازیکنان پرسپولیس هم به شدت معترض بودند.

 

دیدگاه‌ها