کد خبر : 1794119 | 03 آذر 1400 ساعت 19:21 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت هواداران در روند کیفی‌مان تاثیرگذار است؛

سرآسیایی: نیمه اول ما خوب بودیم و نیمه دوم استقلال

مربی گل‌گهر سیرجان نسبت به عملکرد تیمش در بازی با استقلال واکنش نشان داد و از نمایش شاگردان خود راضی نبود.

سرآسیایی: نیمه اول ما خوب بودیم و نیمه دوم استقلال

به گزارش "ورزش سه" مجتبی سرآسیایی مربی گل‌گهر که این روزها در کسوت مربی کنار خط در روزهای محرومیت امیر قلعه‌نویی مشغول به فعالیت است، در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال حاضر شد و درباره بازی امروز گفت: به هر دو تیم خداقوت می‌گویم. بازی از لحاظ کیفی شرایط خوبی نداشت و شاید وضعیت آن از نظر فیزیکی و تلاش بازیکنان خوب بود؛ بازیکنان دو تیم دوندگی، جنگ‌های تن‌به‌تن و درگیری‌های فیزیکی زیادی داشتند.

 

سرآسیایی با اشاره به عملکرد فنی دو تیم گفت: در نیمه اول شرایط بازی برای ما بهتر بود و توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتیم؛ در نیمه دوم هم استقلال این شرایط را داشت.

 

مربی گل‌گهر با انتقاد از عملکرد شاگردانش پاسخ داد: از لحاظ فنی روز خوبی نداشتیم و انتظار ما از بازیکنان خودمان بالاتر است؛ به‌جز تلاش بازیکنان و زحمتی که کشیدند، از این شرایط و وضعیت فنی راضی نیستیم.

 

او اشاره‌ای هم به عدم حضور تماشاگران داشت و گفت:  این موضوع تأثیر زیادی در نتایج و کیفیت تیم‌ها دارد و همه این امتیازات در پایان فصل، شرایط خاصی در جدول ایجاد می‌کند؛ یک تیم در این هفته و یک تیم دیگر در هفته گذشته از تماشاگران خود استفاده کردند.

 

سرآسیایی ادامه داد: این اتفاق اما برای ما نمی‌افتد و غیبت هواداران در روند کیفی و نتایج گل‌گهر موثر است؛ حضور آنها به ما خیلی خیلی کمک می‌کند و مثمرثمر است.

 

مربی گل‌گهر سیرجان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره عملکرد مهاجم گابنی تیمش هم گفت: حفظ توپ و دوندگی خوبی داشت؛ برای بازی اول خوب بود و مسئولیت‌هایش را خوب انجام داد ولی در کل تیم ما خوب نبود.

دیدگاه‌ها