کد خبر : 1794145 | 03 آذر 1400 ساعت 20:09 | 31.6K بازدید | 9 دیدگاه

از تیم فولاد و داور بازی گلایه دارم

تارتار: خارجی‌های استقلال مقابل ما غیرمجاز نبودند؟

مهدی تارتار با انتقاد از مسئولان فوتبال می‌گوید که حضور دو بازیکن استقلال در دیدار با ذوب آهن نیز به عنوان بازیکن غیر مجاز بازی کردند.

تارتار: خارجی‌های استقلال مقابل ما غیرمجاز نبودند؟

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت:  ما بازی را خوب شروع کردیم و کنترل بازی در دستمان بود و خیلی خوب توپ را به گردش در می‌آوردیم تا آخرین لحظات که اشتباه داشتیم و این اشتباه زمانی بود که مالک توپ بودیم. پریرا یک ضربه مهار نشدنی را زد و گل زیبایی را به ثمر رساند و ما در شروع نیمه دوم سعی کردیم فشار بیاوریم. فولاد باتوجه به ثبات دو سال اخیر خیلی منسجم دفاع کرد و راه های نفوذ را بسته بود. تک موقعیتهایی داشتیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر خوب عمل نکردیم.

 

وی افزود: خط حمله ما بازیکنانی بودند که امسال از لیگ یک به لیگ برتر آمدند. لازم است تجربه بیشتری کسب کنند و چاره ای نیست. ما تعداد محدود می‌توانستیم از لیگ برتر بازیکن جذب کنیم و در چند پست از لیگ یک خریدیم که البته آنها در سالهای آینده ستاره خواهند شد. فوتبال همین است و هرکسی که اشتباه کند تنبیه خواهد شد. یک مقدار از اتلاف وقت بازیکنان فولاد و مخصوصا دروازه بان این تیم گله داریم. از داور بازی خیلی گله مند هستم چون در اوایل بازی اتفاقی افتاد مثل اتفاقی که هفته گذشته بین هوادار و فولاد بود، در آن صحنه توپ دست مهاجم نبود اما داور بازیکن فولاد را اخراج کرد اما امروز به همین شکل، بازیکن فولاد اخراج نشد. اگر داور اشتباه کرده انتظار داریم کمیته داوران ورود کنند.

 

او در مورد تعویض ابراهیم زاده گفت: ما چون گل عقب بودیم نیاز بود تهاجمی شویم و تغییر تاکتیکی داشتیم اما مثمرثمر واقع نشد.

 

تارتار درباره غیبت هواداران در سایر ورزشگاه‌ها و همچنین ممنوعیت بازی دو مهاجم استقلال عنوان کرد: باید عدالت اجرا شود، هم در بحث ورود تماشاگر و هم در بحث استفاده از بازیکن خارجی. اگر مجوز بازی نداشتند چرا هفته‌های قبل بازی کردند؟ باید سازمان و نظارتی باشد و همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند. همه زحمت می‌کشند و اگر مجوز نداشتند نباید بازی می‌کردند. طبق قانون بازیکن غیرمجاز بازی کرده و باید بررسی شود و ببینیم چرا هفته‌های قبل بازی کردند و حالا بازی نکردند؟ امیدوارم کمیته انضباطی همه را به یک چشم نگاه کند.

دیدگاه‌ها