کد خبر : 1794154 | 03 آذر 1400 ساعت 20:29 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

فولاد تخته گاز به سوی منطقه سبز جدول؛

لبخند گمشده فولاد بازگشت(عکس)

شاگردان جواد نکونام برای دومین بازی متوالی موفق شدند تا با دست پر از میدان مسابقه خارج شوند.

به گزارش "ورزش سه" بعد از تساوی در دیدار فولاد و نفت مسجدسلیمان بود که مدیران فولاد به صورت ناگهانی تصمیم به تغییر در کادرفنی گرفتند و عبدالله ویسی جای خود را به جواد نکونام داد، تغییری که در پیش از شروع لیگ بیست و یکم به صورت معکوس اتفاق افتاده بود و حالا نکونام بعد از چهار هفته دوری از لیگ برتر مجدداً سکان هدایت نماینده فوتبال خوزستان را برعهده گرفت.

 

شوک تغییر در کادرفنی در نتایج فولادی‌ها مثبت بود و جواد نکونام توانسته در بازگشت به فولاد، دو پیروزی ارزشمند را کسب کند؛ آن‌ها هفته گذشته در خانه از سد هوادار گذشتند و امروز در اصفهان، ذوب‌آهن مغلوب شاگردان نکو شد تا با 6 امتیاز به دست آورده، فولاد از جمع تیم‌های پایین جدولی جدا شده و با 10 امتیاز به رتبه هفته جدول صعود کند.

 

فولادی‌ها که 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند، در هفته هفتم باید در خانه از تراکتور متحول شده پذیرایی کنند، تیمی که امروز توانست از سد شهر خودرو بگذرد و با سرمربی جدیدش سولدو به دنبال صعود در جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

 

بعد از دو پیروزی ارزشمند یک گله مقابل هوادار و ذوب‌آهن، باید دید سومین تجربه نکونام با فولاد در فولاد آره‌نا چگونه خواهد بود و این تیم در مقابل تراکتور چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

 

1667720

 

این تصویری است که فولادیها مدتها از قابش فاصله گرفته بودند....

دیدگاه‌ها