کد خبر : 1794163 | 03 آذر 1400 ساعت 20:47 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

وقتی استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت هستند

سیدجلال: باید مشکلات‌مان را به وزیر ورزش بگوییم

مدافع باتجربه پرسپولیس که در بازی با نفت به دلیل مصدومیت غایب بود، با تبریک برد به هواداران این تیم از بازگشت آنها به استادیوم استقبال کرد.

سیدجلال: باید مشکلات‌مان را به وزیر ورزش بگوییم

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که به دلیل کشیدگی همسترینگ دیدار مقابل نفت آبادان را از دست داد، برای همراهی هم‌تیمی‌هایش در استادیوم حضور یافته بود و در پایان این بازی برابر خبرنگاران حاضر شد و ضمن تبریک این برد به هواداران پرسپولیس گفت: باعث خوشحالی ما بود که هواداران را می دیدیم که از بازوی قدرت ما هستند و خدا را شکر که برنده شدیم. 

 

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به سوالی که نبود امکانات VAR در این بازی نیز احساس می شد گفت: نبود آن در تمامی بازی‌ها حس می شد و می شود. امیدوارم هر چه زودتر این امکانات فراهم شود.

 

سیدجلال درباره حضور عزیزی خادم در اردوی نفت پیش از تقابل با پرسپولیس گفت: لطفا از این سوالات حاشیه ای نپرسید. 

 

وی درباره بازگشت تیمش به جمع مدعیان گفت: بازی قبل هم گفتم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد. بعد از چند سال موفقیت های خوبی با قهرمانی کسب کردیم و الان هم شرایطمان رفته به رفته بهتر خواهد شد. بچه هایی که جدید آمدند باید هماهنگ شویم و امیدوارم با حمایت هواداران بهتر شویم. 

 

سیدجلال حسینی درباره وعده پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان طی امروز به حساب آنها گفت: قرار است که انجام شود و امیدوارم.

 

مدافع باتجربه سرخپوشان در واکنش به صحبت های وزیر ورزش گفت: اصلا ما مشکلاتی که داریم باید بیان کنیم. چه بازیکن و چه کادر مشکلات زیادی داریم. وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر ایشان و وزارت ورزش است، آقای سجادی باید کمک کنند. این دو تیم شرایط خوبی ندارند و امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود.

دیدگاه‌ها