کد خبر : 1794169 | 03 آذر 1400 ساعت 20:52 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

هدف غیرممکن ستاره‌جوان‌بارسا؛ رسیدن به بازی‌ بایرن

به نظر نمی رسد آنسو فاتی شانسی برای رسیدن به بازی بارسلونا برابر بایرن مونیخ داشته باشد.

هدف غیرممکن ستاره‌جوان‌بارسا؛ رسیدن به بازی‌ بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا و روی کار آمدن ژاوی، این تیم بازی ابتدای هفته خود در دربی کاتالونیا را با پیروزی یک گله برابر اسپانیول به پایان رساند؛ با این حال بارسا شب گذشته در یک مسابقه بسیار مهم و سرنوشت ساز در برابر بنفیکا قرار گرفت و نهایتاً مقابل این تیم متوقف شد.

 

 

1667398

 

 

حالا شرایط برای صعود بارسلونا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بسیار پیچیده شده است. در واقع شاگردان ژاوی در بازی آخر خود مقابل بایرن مونیخ محکوم به پیروزی هستند چرا که با برد احتمالی بنفیکا برابر دیناموکیف حذف شده و توقف یا شکست آنها مقابل بایرن، بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف خواهد شد.

 

یکی از مشکلات مهم بارسلونا در این فصل مسئله عدم گلزنی و ضعف در فاز هجومی این تیم بوده است که شاید یکی از مهمترین دلایل آن غیبت ستاره هایی همچون آنسو فاتی به شمار می‌آید. فاتی پیش از این در 6 نوامبر در بازی برابر سلتاویگو مصدوم شده بود و باشگاه بارسلونا طبق معمول زمان مشخصی برای بازگشت این بازیکن به میادین اعلام نکرد اما خیلی زود مشخص شد که مصدومیت او چندان جدی نیست و فاتی می‌تواند کمتر از یک ماه پس از آن به میادین برگردد.

 

 

1661735

 

 

با این حال امروز رسانه‌های کاتالانی مدعی شدند که ممکن است ژاوی برای بازی سرنوشت‌ساز و حیاتی مقابل بایرن مونیخ در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا که کمتر از دو هفته دیگر برگزار خواهد شد، آنسو فاتی را در اختیار داشته باشد؛ هدفی که تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد چرا که حالا کادناسر مدعی شده که هیچ شانسی برای حضور این ستاره اسپانیایی مقابل بایرن وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها