کد خبر : 1794171 | 03 آذر 1400 ساعت 20:53 | 23.9K بازدید | 3 دیدگاه

عبدالله حسینی به صفرزاده حمله کرد 

سیدصالحی: بازیکن ما را در راهرو زدند

سرپرست شهرخودرو از درگیری فیزیکی شدید بین دو نیمه بین بازیکنان دو تیم شهرخودرو و تراکتور خبر داد.

سیدصالحی: بازیکن ما را در راهرو زدند

به گزارش ورزش سه، شهر خودرو نتیجه را یک بر صفر به تراکتور در تبریز واگذار کرد تا همچنان بدون برد به کار خود ادامه بدهد سیدمهدی سیدصالحی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حتی حق ما مساوی هم نبود و باید پیروز می‌شدیم. ما  خیلی بهتر بودیم و شرایط خوبی در نیمه اول و دوم داشتیم و فوتبال بسیار خوبی ارائه دادیم ولی قسمت نشد که پیروز شویم. من فقط یک سوال از سازمان لیگ دارم. ورزشگاه شهید سلیمانی چطور ورزشگاهی است که رختکن دو تیم در راهرو کنار هم قرار دارد. وسط نیمه عبدالله حسینی بازیکن ما یعنی ابوذر صفرزاده را زیر مشت و لگد گرفت و مربی حریف هم به ما فحاشی کرد و درگیر شد.


وی در همین باره ادامه داد:  عجیب است که حتی در راهرو دوربینی هم وجود نداشت .مگر می شود در لیگ برتر و در حالی که یگان ویژه بیرون از راهرو قرار دارد بیایند و بازیکنان ما را بزنند؟ آخر بازی هم ما صبر کردیم همه بروند و بعد به رختکن برویم. خیلی از اصحاب رسانه گفتند چرا داخل نرفتید؟ ما گفتیم برای این که می‌ترسیم دوباره بچه های ما را بزنند! به چه قیمتی چنین کاری کردند به قیمت اینکه سه امتیاز را بگیرند؟ 


مدیر تیم شهر خودرو در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم آنها امروز فیرپلی نکردند و توپی را که باید به ما می‌دادند گل کردند.

 

وی در مورد عملکرد تیم و شش هفته عدم نتیجه گیری نظرش را بیان کرد: تمام تفکرات مالکیت و هیئت مدیره این است که آرامش به تیم برگردد و شرایطی ایده آلی داشته باشیم بعد از اینکه پنجره نقل و انتقالات مان باز شد به خاطر اینکه تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس و گل گهر در تهران هستند باید با آنها بازی دوستانه انجام می‌ دادیم زیرا بچه ها از شرایط مسابقه دور شده بودند و برای همین مجبور بودیم تهران بیاییم و بازی های دوستانه انجام دهیم و همین  اتفاق هم افتاد و شرایط ایده‌آلی پیدا کردیم و بعد از آن به مشهد برگشتیم اما بعد از اینکه به مشهد رسیدیم یکی دو جلسه تمرین کردیم و پنجره مان هم بسته بود و حواشی زیادی به وجود آمد در صورتیکه این حواشی به ناحق است و یک سری از آنها واقعیت ندارد و برخی دارند برای ما جو سازی می کنند. ما سعی داریم تیم را به آرامش برسانیم و همه برای بالا بردن پرچم مشهد بجنگیم. 


کادر فنی شهر خودرو در مورد تناقض بین پدیده و شهرخودرو و اینکه هنوز نام اصلی این تیم معلوم نیست گفت: من یک سوال از شما دارم آیا این این تیم با اسم شهرخودرو در آسیا شرکت کرد یا خیر؟ آیا مرجعی بالاتر از ای‌اف‌سی و کنفدراسیون آسیا داریم؟ چطور آنها نام شهر خود را قبول کردند ولی الان قبول نمی شود؟ آقای سهیل مهدی در برنامه شب های فوتبالی اعلام کرد که نام این تیم شهر خودرو است. من نمیدانم چرا دوستان علاقه دارند که بگویند نام این تیم پدیده است. نام تیم ما شهر خودرو است و تمام هزینه هایش را مالک محترم انجام میدهد. ما یک تیم صنعتی هستیم و هزینه‌های مان را از جیب می‌دهیم و انصاف نیست که برای ما حاشیه درست کنند و کاری کنند که نتوانیم آرامش داشته باشیم.
او در مورد صحبت سرمربی تراکتور مبنی بر اینکه کیفیت پدیده با رتبه این تیم در متفاوت است توضیح داد: یک مربی خارجی این صحبت را کرد و نشان داده فوتبال را می فهمد و ما هم ثابت کردیم که فوتبال را بلد هستیم و تیم خیلی خوبی داریم ولی این حواشی دست از سر ما برنمیدارد.


سیدصالحی یادآور شد: خواهش می کنم اجازه بدهید ما آرامش داشته باشیم.قبل از بازی با ذوب آهن گفتم که تیم ما توپ برای تمرین کردن ندارد آخر چرا این حاشیه ها را درست می کنید؟ ما داریم زحمت می کشیم این صحبت‌ها روا نیست. پنجره بسته بود و از امید های مان استفاده کردیک و بعد از این هم که باز شد یکسری حواشی به وجود آمد، امیدوارم که در ادامه شرایطی پیش بیاید که از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها