کد خبر : 1794175 | 03 آذر 1400 ساعت 21:05 | 39.4K بازدید | 5 دیدگاه

مصائب جدایی لیونل مسی؛ فاجعه در بارسلونا

بارسلونا در بخش هجومی در این فصل لیگ قهرمانان عملکرد غیرقابل تصوری داشته است.

مصائب جدایی لیونل مسی؛ فاجعه در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه خود حملات زیادی را روی دروازه بنفیکا ترتیب داده و البته در ثانیه های پایانی خوش شانس بود که دروازه اش بسته ماند. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا کار بارسلونا برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان دشوارتر از قبل شود، زیرا در صورت برتری محتمل بنفیکا مقابل دیناموکیف، آنها چاره ای جز شکست بایرن مونیخ آماده آنهم در آلمان در مسابقه پایانی نخواهند داشت.

 

اما روند عجیب خط حمله بلوگرانا در این دیدار نیز ادامه یافت. باورش آسان نیست، اما پنج هفته از لیگ قهرمانان گذشته و این تیم فقط دو بار موفق به باز کردن دروازه دینامو کیف شده است. این بدترین عملکرد خط حمله بارسلونا در یک دهه اخیر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بوده بعد از گشت پنج هفته بوده است.

 

1667571

 

بلوگرانا در سال 2016 و 2020 موفق به زدن 16 گل، در سال 2015 با زدن 14 گل و در سال 2018 با زدن 13 گل، فاصله قابل توجهی با این آمار داشته است. بدترین آمار بارسلونا بعد از پنج بازی مربوط به سال 2019 است که حتی آن فصل نیز این تیم هفت بار دروازه حریفان را باز کرد، اما این آمار در فصل جاری به تنها دو گل تنزل پیدا کرده و این تیم تفاضل اسفناک منفی چهار را به ثبت رسانده است.

 

تا چند ماه قبل بارسلونا لیونل مسی، دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان را در ترکیب خود در اختیار داشت و حالا با جدایی او، این باشگاه شرایط بسیار دشواری را در خط  حمله خود تجربه می کند.

دیدگاه‌ها