کد خبر : 1794176 | 03 آذر 1400 ساعت 21:07 | 24.6K بازدید | 4 دیدگاه

چراغ‌سبز بزرگ به رئال و بارسا؛ هالند عاشق اسپانیاست

مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند، اظهار نظر قابل توجهی را درباره این ستاره نروژی مطرح کرد.

چراغ‌سبز بزرگ به رئال و بارسا؛ هالند عاشق اسپانیاست

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند عملکرد خیره کننده ای طی یکی دو فصل گذشته در ترکیب دورتموند به نمایش گذاشته که باعث شده بسیاری از غول‌های فوتبال اروپا به دنبال جذب این بازیکن باشند. در همین تابستان اخیر نیز شایعاتی پیرامون جدایی این ستاره نروژی از جمع زنبور ها شنیده شد اما نهایتاً دورتموند با این مسئله مخالفت کرد. 

 

اما گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه آلمانی در تابستان آینده راهی به جز فروش هالند نخواهد داشت زیرا هر باشگاه دیگری می تواند در سال 2022 با پرداخت بند آزادسازی، این بازیکن را به خدمت بگیرد. از طرفی گفته می‌شود که تیم هایی نظیر منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و البته دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا نیز شرایط جذب این بازیکن را بررسی می‌کنند.

 

 

1660089

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین مسائل  در مورد آینده ارلینگ هالند، مدیر برنامه پر سر و صدای او یعنی مینو رایولا خواهد بود‌؛ کسی که حالا درباره علاقه این بازیکن به کشور اسپانیا صحبت کرده که چراغ سبز بزرگی برای رئال مادرید و بارسلونا که خواهان این ستاره نروژی هستند، محسوب می‌شود. رایولا در این باره گفت: " هالند عاشق اسپانیاست و خانه اش هم در آنجا است اما خیلی زود است که از حالا بخواهم بگوییم که سال آینده کجا بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها